Gehaakt voor Made with love for stars |
Reageer ![]() |
Autheur | |
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Mei 2015 om 23:04 |
![]() Deze groep sprak mij aan. Hier wordt gehaakt, gebreid, genaaid voor babies die veel te vroeg geboren zijn, waar geen kleding voor is. Heb nu het eerste setje kleding klaar, bestaat uit een dekentje (moet ik nog wel voeren), 2 paar mutsjes, jurkje en paar slofjes. De kleding gaat naar Belgische ziekenhuizen,deze worden dan uitgedeeld. Vond dit zo'n mooi initiatief dat ik daar ook af en toe mijn tijd en energie aan wilt geven. |
|
EEn dag niet gelachen is EEn geleefd dag niet
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
prachtig!
![]() |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
heel leuk.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
pfffff wat klein! zijn idd net poppekleertjes, mooi gebaar labeldoekje!
|
|
![]() |
|
JokeP ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Wat een ontzettend lief setje en geweldig gebaar.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Prachtig setje , en fijn voor zo'n goede bestemming.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
een heel mooi gebaar waar ik het dus koud van krijg en niet wil aan denken (heb de site opgezocht en weet nu ook waarom 2 mutsjes).
Maar wel heel edelmoedig en petje af om aan zo'n project mee te werken. |
|
|
|
![]() |
|
labeldoekje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 728 |
Hartelijk dank voor al die lieve woorden. Ja de site trof mij ook heel diep. Ben moeder van 2 lieve dochter en 6 kleinzoons. Blakend gezond, wat wil je nog meer. In het verleden was er geen kleding om toch de veel te vroeg geboren kindjes aan te kleden. Ja ik weet dat het kindje met de kleding begraven wordt, maar ik denk dat het voor de ouders toch waarde heeft dat dat kindje ook aangekleed is.
Toch zijn er een bepaald slag mensen die het zonde van het materiaal vinden, want ach je ziet het toch niet meer. Daarom zet ik mij hiervoor in omdat ik weet dat de ouders dit heel fijn vinden. Bep, je antwoord trof mij, dat je even de moeite genomen hebt om naar die site te gaan. |
|
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ik vind het zeker niet zonde van het materiaal (zou in feite allemaal het beste luxemateriaal moeten zijn) maar met die dood van die kleine babytjes heb ik het heel moeilijk.
|
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14103 |
LIEF!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig.
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
heel mooi
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Wat een lief en mooi setje heb je gemaakt!
ik maakte ook dit ook voor "Sven's sterrenmutsjes" maar het is ten gronde gegaan aan zijn succes, er waren heel veel dames 1.037 lid van die ook veel maakte. Maar die mevrouw wilde alles in eigen hand houden. Je moest het naar haar brengen of sturen, zij bekeek dan alles en dan werd het gewassen en verpakt. En je kon je bij haar een doos met spullen vragen om weg te brengen naar een ziekenhuis bij jou in de buurt. Jammer op deze manier 2 x porto kosten, waarom niet in elke provincie iemand die dat regelde, zou veel beter zijn geweest. Er is nu vanaf 30 januari een stop om spullen te brengen of te sturen, maar veel dames zijn afgehaakt en hebben nu iets anders gezocht om voor te maken. http://sterrenmutsjes.nl/mutsjes-maken/ https://www.facebook.com/groups/361647547256693/ |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Leuk setje
|
|
![]() |
|
Daar heb ik ook aan meegewerkt, ben daar afgehaakt. Jammer hoor, ze hadden zelfs een geldprijs ontvangen. Als je zo groot wordt moet je dingen uit handen geven want dat gaat niet meer alleen. Ik heb toen de site in Belgiƫ gevonden, want ik wilde toch wat doen.
|
|
|
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Ik haakte daar ook voor! Maar misschien ga ik nu wel voor de Belgische versie verder, ik had nog wat spullen liggen :)
Mooi doel labeldoekje!
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Daar word je wel even stil van... Heel mooi van je.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Bah.. stiil van.
Wat een ontzettend mooi initiatief. Ik had er nooit zo over nagedacht wat er met die prematuur kindjes gebeurt en er al helemaal niet over nagedacht dat daar uiteraard helemaal geen kleding voor is. Wat een goed en mooi initiatief en wat een mooie spullen. En wat betreft die harteloze mensen die het "zonde van het materiaal" vinden, ik zal hen voorstellen zichzelf dan ook maar naakt en zonder kist te gaan begraven, dat kun je immers net zo beschouwen als zonde van het materiaal. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |