Oma op de scootmobiel |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
super mooi!!!!
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Dank jullie. LW ik heb in het stuur en de benen een stuk pijpenrager gedaan. Bij de benen stond dat beschreven, bij het stuur heb ik het uit mezelf gedaan omdat ik bang was dat het niet stevig genoeg zou zijn. De andere onderdelen heb ik niet verstevigd. Toen ik alles in elkaar ging zetten, bleek dat alles vanzelf zo stevig was. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik hem met katoen heb gehaakt, zeker ook omdat ik dat steviger vind dan acryl.
Ze krijgt hem niet eerder dan dat ze haar verjaardag viert, in april, dus dat duurt nog even. Maar ik heb er een hekel aan om dingen op het laatst aan te laten komen. Dan wordt het haastwerk en zeker met zoveel onderdelen is dat geen goed idee. Bovendien moest ik opa ombouwen tot oma en dat wilde ik ook netjes afwerken. Ik weet zeker dat ze het leuk vindt. In eerste instantie zal ik een opmerking krijgen van: Jij bent ook een lekkere zeg..... Maar dan zal ze van haar stoel rollen van het lachen. Ze zal het ook niet verwachten. Ik heb al twee keer eerder een oma van Delicious Crochet voor haar op bestelling gehaakt voor twee andere vriendinnen van haar die 60 werden. Dus ik denk dat ze hoopt op zo'n oma haha |
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
BreiMuts ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 23 Februari 2015 Locatie: Dordrecht Status: Offline Points: 329 |
Wow dat is gaaf zeg.
![]() |
|
![]() |
|
MaaikeA ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 1989 |
Zolang het maar gehaakt.
![]() |
|
Maaike
https://nl.pinterest.com/speldennaald/ |
|
![]() |
|
Frummel ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Januari 2013 Locatie: Hoofddorp Status: Offline Points: 140 |
hahaha hij is geweldig!! heel mooi!
|
|
![]() |
|
carolina2 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
super leuk!! mooi gemaakt ook en al die details....echt n geweldig mooi cadeau!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |