Kip Kakel |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wat leuk
|
|
![]() |
|
Oepske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Mooi kipje.
|
|
Grx
|
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Erg leuk en vrolijk
|
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Leuk gemaakt en dat voor een kind van 8 jaar. Vraag me af of er überhaupt nog haken/breien etc. geleerd wordt op de lagere school tegenwoordig; ik heb in ieder geval heel veel geleerd (natuurlijk ook van mijn moeder).
|
|
![]() |
|
Veerletje ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 01 April 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 928 |
We mogen de kinderen in het onderwijs (in theorie) niet meer leren haken/breien. Het zou teveel tijd in beslag nemen om de techniek te leren en niet snel genoeg resultaat opleveren... Ze kunnen er ook niet creatief genoeg mee aan de slag.
Vorig jaar heb ik de leerlingen in het eerste leerjaar toch leren (vinger)haken. En ze waren er dolenthousiast over!
|
|
![]() |
|
Cresi ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 20 Oktober 2012 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 169 |
Een talentje, erg mooi gemaakt. Fijn dat ze dit ook leuk vindt om te doen.
|
|
Creagroetjes
Ieders talent is uniek |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14104 |
Als je dit leest denk je toch dat je in apenland bent aangekomen. Wel klagen dat kinderen zich niet meer lang kunnen concentreren en iets wat lang duurt uit het programma schrappen. Inderdaad duurde het op school heel lang eer iets af was. Het voordeel was, dat de handwerkles maar een uur of nog minder duurde. Daardoor bleef het redelijk leuk. Soms moest je wel lang wachten totdat je geholpen werd, had je tijd om met je buurvrouw te kletsen!!! Ook al was breien voor mij op de eerste klas een crime, toch vond ik het een leuke les. Julia was zo blij met haar kip. Ze is eigenlijk een leeskind, maar nu kon ze zien wat ze gedaan had. Dat is wat je bij lezen niet hebt, het boek kan nog zo mooi zijn
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |