zpagetti |
Reageer ![]() |
Autheur | |
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 15 April 2011 om 17:10 |
Ik weet dat er al een aantal van jullie gewerkt hebben met zpagetti. weet iemand of er misschien ook pakketten bestaan waar alles in zit. dus patroon, haaknaald, zpagetti.... ik wil zoiets eens proberen en dan vragen voor moederdag. maar waar ik op het web ook kijk ik kan geen totale pakketten vinden en dan moet ik het zelf dus allemaal gaan uitzoeken terwijl de kids het met manlief willen doen en ik niks mag weten.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
by Ieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bij die shop van zpagetti (hooked.nl) heb ik wel eens van die pakketten gezien. Laatst was het ook bij de V&D...
Maar dat zijn wel altijd pakketten voor tassen, weet niet of dat is wat je zoekt... |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Bij De V&D verkochten ze het pas en bij pipoos zit het ook in het assortiment. Bollen met handvaten en een houten haaknaald om een tasje te kunnen haken. Erg leuk!
http://www.hobbyhandboek.nl/detail.asp?cat=C1&subcat=C27 &id=60789 |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23700 |
Bij onze V&D hadden ze pakketten maar ook losse bollen en houten breinaalden voor zpagetti ook.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Lmarina ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Ik heb ze inderdaad pas ook bij V&D zien liggen.
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
dank jullie wel. dan moeten ze dus even naar zwoll voor een kadootje voor mama daar zit zowel pipoos als v en d. het is voor mij om te proberen er mee te haken want ik heb er nog nooit mee gewerkt. en dacht dat is een leuk kadootje. een ta is altijd goed toch? |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23700 |
Ja en als je vindt dat een Zpagetti tas te zwaar wordt, kun je de beugels gebruiken voor een tas van lichtere wol en dan heb ik wel patronen voor je van een prullenmand ofzo.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
momopoyolo ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 01 Oktober 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 640 |
Hier vind je patronen en kun je ook paketten bestellen. http://www.kaatjekraal.nl/?menu=category&categoryID=9867 23 Ook hier zie ik complete starterkits, voor tassen of kussenovertrekken: |
|
Groetjes van Ric,
http://riccreaties.wordpress.com/ |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
gaaf die kussenovertrekken maar is dat niet zwaar?
Zelf heb ik zo'n startpakket in huis maar ik kan er niet mee werken omdat ik het te zwaar werken vind en door de reuma niet er lekker mee kan werken (of ik vind het gewoon gek werken omdat het rekbaar materiaal is hihi) |
|
![]() |
|
willyg313 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 172 |
Ik heb ook vanalles gezien bij nijhof in Baarn
Ook boekjes met patronen groeten Willy |
|
Wonderen doen wij direct, onmogelijkheden duren iets langer
|
|
![]() |
|
Yvon ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 22 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 16 |
Mijn suggestie zou ook hooked.nl geweest zijn
![]() |
|
Groetjes!
Yvonne |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
Bij v&d kan je ook online bestellen en dan kan je de juiste
kleur ook bestellen en in de winkel afhalen. ideaal! Bij Hoooked hebben ze ook een leuk starterspakket idd. |
|
![]() |
|
de pakketten bij pipoos ZIJN van hooked
![]() |
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
Bij ons op de markt heb ik soortgelijk spul gezien, zal wel iets goedkoper dan het echte zijn. Dus als er bij jou op de markt een handwerkkraam staat daar even kijken. Ik vond het ook erg leuk om te zien, maar ook wel zwaar.
|
|
![]() |
|
het lijkt mij ook zwaar. daarom koop ik het ook niet zo maar vraag ik het voor een gelegenheid.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
marjolein2202 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2010 Status: Offline Points: 1746 |
dat soortgelijk spul heet Ztringz geloof ik. Hoooked is
daar niet zo blij mee, maar wij wel aangezien het goedkoper is ;-) Niet te veel doen inderdaad dan doen al je gewrichten pijn van je elleboog tot je vingerkootjes. |
|
![]() |
|
Spikeysmum ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 05 Maart 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 318 |
Ik heb die pakketten bij Pipoos gezien, maar ze kosten 17.95 Euro per pakket. Dat vond ik nogal duur. Je kunt beter losse bollen kopen en voor een (gratis) patroon kijken op de site www.hooked.nl
|
|
![]() |
|
ik heb met moederdag zo'n pakket gekregen en de tas gemaakt. ik heb de kids zelf laten kiezen welke ze wilde geven. mijn man wilde eigenlijk dat ik zelf wat uit zou zoeken maar dat wilde ik niet het moest nog wel een klein beetje een verrassing blijven.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |