Singer overlockmachine |
Reageer ![]() |
Autheur | |
AnnV ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 16 September 2022 Locatie: Lokeren Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 16 September 2022 om 09:50 |
Ik heb sedert gisteren een Singer overlock en ik heb de indruk dat de Rechter naald iets lager zit dan de linker naald, maar ik kan de naald niet hoger erin krijgen. Ook heb ik aan de achterkant vd stof lusvorming. Heeft iemand de juiste instellingen? Dank alvast.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Een lockmachine is niet gemakkelijk in te stellen, laat ik daar maar beginnen. Ik heb zelf een Bernette van Bernina. Even gecontroleerd. De rechternaald komt bij mij ook lager dan de linker, zal dus wel zo horen. Dan de lussen. Dat is zoals ik al zei, niet gemakkelijk. Mijn advies? Ga er met de handleiding voor zitten en neem de tijd. In mijn handleiding staan alle mogelijkheden van steken die niet goed zijn met de eventuele redenen en oplossingen. Succes.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Het is een hele klus.
Ik weet niet of hij nieuw is of 2e hands ? Mocht hij 2e hands zijn en mis je de handleiding dan kun je op internet kijken bij Matri . Ze verkopen naaimachines ,maar geven ook hulp voor diverse merken . Ze hebben een heleboel gratis handleidingen staan met oplossingen voor diverse problemen . Singer heeft diverse nummers lockmachines, misschien is jouw nummer er ook bij Succces en geduld.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |