Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

buttons maken

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: buttons maken
    Posted: 15 December 2010 om 09:56

http://nicollie.wordpress.com/2010/05/10/tutorial-buttons-ma ken-bloempje-haken/

Ik vond deze tutorial

Ik heb al eens eerder gekeken bij iemand die buttons maakte, maar die had een machine van meer dan € 100. Dat vind ik te duur.

Maar bij de tutorial hierboven gebruikt ze een soort "stofknopendingen".

Kennen jullie dat? Is het van Prym? Ik heb al even gegoogled maar niets kunnen vinden over de achterkantjes die zij gebruikt om een button van te maken (met speld)

Of zijn het gewone stofknopen?

Christien

Back to Top
Mistig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Mistig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 13:00

Volgens mij (maar kan me vergissen) zijn het gewone stofknopen.Heb even gegoogled op : stofknopen maken en kwam daar bij o.a. DIT en DIT  tegen.

Bloei daar waar je geplant wordt.
Back to Top
Christien View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Christien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 December 2010 om 15:24

Bedankt Mistig. Ik ben vanmiddag even naar de handwerkwinkel geweest. Maar zij verkochten die setjes niet (meer). Je kan stof brengen en dan maken zij knopen.

Maar ik wil het zelluf doen

Dus nog even in andere winkels kijken. (overigens vind ik deze setjes ook nog wel prijzig. De grootste knopen kosten € 2,25 per 3)

Christien

Back to Top
Claire View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Claire Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 December 2010 om 08:45
Hier kan je stoffen buttons om zelf te maken vinden.

Dat zijn stofknopen die je zowel met gladde achterkant als met een haakje kan krijgen.
De buttons die in een machine gemaakt worden zoals bij Nicollie en bij mij hebben een folie laag.
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen
Dan zul je versteld staan
Hoeveel een mens kan leren

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns