Gehaakt broekje babyborn gezocht |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Corrina31 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2010 Status: Offline Points: 69 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 19 December 2010 om 17:43 |
Hallo Allemaal
Ik zoek een patroon van een gehaakt babyborn broekje voor onder een jurkje wie van jullie kan mij helpen Groetjes Corrina |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik zal het noteren, ik denk dat ik er wel een paar heb. Gewone broekjes en luiers. Straks even de map Andrea's naar beneden halen. En de scan terugjatten.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
Ja, een luier, een bikinibroekje, een body, een bermuda en een 3/4 broekje. Alles gehaakt voor BB.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Frea H. ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
check
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Nancy ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 12 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1009 |
http://www.wollyonline.nl/Results.asp?PageNum_Results=2& category=&secondary=&keywords=breien heb je hier misschien iets aan?? Gr Nancy |
|
![]() |
|
Corrina31 ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 04 Mei 2010 Status: Offline Points: 69 |
Hallo Bedankt voor de lieve reacties en patronen, ik ben al aan de slag gegaan Groetjes en fijne kerstdagen Corrina |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |