Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

SIMPELE haakpatronen voor barbie

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 December 2010 om 13:53
Als je vragen hebt, kom je maar. Ik heb de meeste patronen nog niet gemaakt. Dus het wordt tijd dat ik me daarin verdiep.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 08:28

Dit Patroontje heb ik naar jullie gezonden. alleen van Vijvertje had ik geen mailadres. Het rokje en het hoedje zijn gehaakt alleen het truitje is gebreid.

Veel plezier er mee, Groetjes Lidia

Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 09:05
Leuk,Lidia!! Dank je wel!!!!!!!!
Back to Top
haakmiep View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakmiep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2010 om 15:51
Super bedankt Lidia!! Patroon ziet er erg leuk uit!
Back to Top
vijvertje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vijvertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2010 om 16:38

Het rokje en het hoedje heb ik gisteren gehaakt.

het viel best mee...na zoveel jaren haakstilte.

@Lidia : dankuwel voor het patroontje.

Ik zoek nu nog een oplossing voor het truitje. In het patroontje is het gebreid...maar da's momenteel geen optie.

Als ik een bijpassend truitjespatroon gevonden of bedacht heb ; probeer ik een foto te plaatsen.

Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lidia2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 December 2010 om 22:49

Goh jammer dat breien niet gaat, maar ik zal even zoeken bij mijn patroontjes of er een gahaakt truitje bij zit. Als ik iets heb stuur ik het je meteen toe hoor.

Groetjes, Lidia

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 December 2010 om 11:48
In één van die Dianaboekjes, die ik je gestuurd heb, zit wel een gehaakt wit truitje voor Ken. Ik weet niet of die een heel ander maat heeft dan zijn wederhelft. Het is ergens bij een familiegroepje met de baby erbij.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
vijvertje View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vijvertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 06:02

Even een tussenstand....

ik ben aan meerdere barbiejurkjes tegelijkertijd bezig....dunne haakwol (katoen)vinden in een kleurtje was al niet makkelijk.Ik heb dus regelmatig iets moeten uittrekken/herbeginnen....van zodra ik iets afgewerkt heb , volgt er een foto.

en nog eens dank voor de aangeboden inspiratie/patroontjes.

Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 12:53
Het is wel mostert na de maaltijd, maar zou ik ook om de barbiepatroontjes mogn vragen, m'n kleinkinders willen graag de barbies aan en uitkleden
lydia wijsbroek
Back to Top
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 19:36
ach, ik ben dol op mosterder komt wat naar je toe!!
Back to Top
l.wijsbroek View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer l.wijsbroek Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2011 om 20:34

Smimske bedankt, ben wel effe bezig hiermee

lydia wijsbroek
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns