Opzoek naar wol voor een saal |
Reageer ![]() |
Autheur | |
marmich62 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 10 December 2010 om 16:12 |
Hallo allemaal ik heb van mijn zus wol gekregen en we
dachten dat het voldoende zou zijn voor een sjaal, maar helaas. Ik ben nu aan het einde van het derde bolletje en heb pas een centimeter of 50, dus ben er nog lang niet. Kan iemand mij vertellen waar ik deze wol kan kopen want mijn zus weet het niet meer. Het is Schalstrickgarn "Marbella" in het Nederlands staat er op he etiket breigaren voor een sjaal "MArbella", het is 50gram en wordt gebreid op pennen 8 en de kleur is blauw met wit en lichterblauw. Het is een draad met een soort gekleurde wattenbolletjes er aan.Of als iemand het over heeft en er niets meer mee doet dan wil ik het graag overnemen, want het is zo'n leuk effect al die bolletjes en lakker warm voor de winters hier natuurlijk. Alvast heel hartelijk dank. Marijke |
|
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik heb dezelfde ook liggen en volgens mij is het bij LIDL (of Aldi)gekocht kan dat? Zitten per drie in een verpakking en voor een sjaal zou je volgens de beschrijving die erbij zit 200 gram nodig hebben(15 steken opzetten en daarmee breien). Ik vrees dus voor je dat bij kopen niet zo mee zal vallen. Groetjes JoJo |
|
![]() |
|
![]() |
|
Leonie_y ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Volgens mij lag die een maand of 3 geleden bij de Lidl. Ik heb die wol niet gekocht, dus ik kan je helaas niet helpen.
|
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
![]() |
|
marmich62 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7 |
Dank jullie voor de tips ik ga dan gelijk kijken bij de
Aldi en de Lidl. Ik heb 20 steken opgezet want het moet natuurlijk wel een lekkere das worden. En het moet dan ook nog eens zo'n das worden die je een keer dubbel om kan slaan,lekker voor op mijn scootertje. In ieder geval danl nogmaals. Groetjes Marijke |
|
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |