Babysok maar dan voor volwassenen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Makreel ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 December 2010 om 20:38 |
Wie kan mij helpen aan een ( niet al te moeilijk) breipatroon voor
babysokjes maar dan in de volwassen uitvoering? Ik werk nl in een woonzorgcentrum voor bejaarden en ik wil graag sokken gaan breien voor de oudjes. Er zijn enkele dames die ze hebben maar weten geen patroon. Ik heb zelf wel eens geprobeerd om een babysokpatroon te vergroten maar dat werd geen succes. Ik hoop dat er iemand is die wat slimmer is dan ikzelf......haha Alvast bedankt! ![]() ![]() |
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eenvoudige rechtgebreide pantoffels
word in de ik vorm geschreven maar ik heb dit patroontje ook gekregen hoor is het niet duidleijk genoeg mail me even heb er ook nog fotos bij |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Marlan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Ik heb ook nog twee hele makkelijke patronen als je je email geef kan ik ze naar je mailen.
Mag ook in pm hoor Groetjes Ineke |
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Marlan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 20 November 2010 Status: Offline Points: 391 |
Makreel
de sloffen staan voor de deur ![]() |
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Ik had je een pm gestuurd,hopelijk heb je daar ook iets aan.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |