|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marinda ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 496 |
![]() Posted: 26 September 2010 om 14:36 |
hallo allemaal mijn kleine nichtje is helemaal weg van de gehaakte taarten en cupcakejes van made bij marja http://madebymarja.hyves.nl/ wie heeft er een patroon voor mij van een taart en of cupcake?? met de winter in aantocht is het weer fijn om mijn haak hobby op te pakken na een zeer drukke periode. alvast hartelijk bedankt |
|
alles kunnen we leren. (hoop ik)
|
|
![]() |
|
breinaald ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2880 |
![]() |
ziet er leuk uit . maar de taarten moeten zonder patroon toch ook wel lukken
|
|
![]() |
|
sassa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 05 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5231 |
![]() |
hier heb je enkele leuke cupcakes |
|
<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">
![]() |
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
![]() |
ja hoor dat lukt ook wel zonder patroon. ik heb ook een oilily taart gehaakt op mijn manier. gewoon goed naar het plaatje kijken . een groot rond haken dan een rechte rand naar beneden daar weer een rand aan meerderen en weer eenrechte rand naar beneden. gewoon na meten aan gekochte piepschuim taartvormen. die heb je in verschillende groottes en diktes. versiering kan je zelf doen zoals je zelf leuk vind. |
|
![]() |
|
![]() |
|
marinda ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 496 |
![]() |
badankt voor de reacties. zelf ben ik altijd van de patronen maar ik ga nu toch een poging doen zonder. jullie zien het eind resultaat wel verschijnen. groetjes marinda |
|
alles kunnen we leren. (hoop ik)
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |