|
Reageer ![]() |
Autheur | |
ashwin ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Juni 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 02 Juni 2010 om 15:13 |
Beste mensen,
Wij zijn bezig om een klein knitwear accessoire merkje op te zetten. Daarvoor willen we het liefst handgebreide accessoires laten maken. Wij zijn op zoek naar mensen die voor ons mutsen, sjaals, sokken en handschoenen kunnen en willen breien. Het merk zal worden verkocht en het midden tot hoog winkel segment en heeft een sophisticated modische uitstraling. Wie o wie kan en wil ons verder helpen? Alvast bedankt voor je reactie! GRT Ashwin Blauw |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Ik brei geen mutsen,sokken of handschoenen,maar wel sjaals. Ik heb je een pm gestuurd. Misschien wil je dan iets meer erover vertellen. |
|
![]() |
|
Breiatelier all ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 13 Juli 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() |
ashwin blauw, ik ben professioneel bezig met breien, bezoek mijn site www.allesteken.be Ik kan zonder probleem accesoires breien voor jullie. met vriendelijke groeten Debaillie Lieve
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Welkom Debailli,
Misschien vind je het leuk om meer van je atelier te laten zien en te delen met ons? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |