|
Reageer ![]() |
Autheur | |
resi ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 78 |
![]() Posted: 22 Juni 2010 om 20:18 |
Hallo mensen, Ik heb een frivolitéklosje laatst gekocht en nu ben ik naarstig op zoek naar beschrijvingen. Wie kan mij hieraan helpen??? Van Diny heb ik al een beschrijving gekregen, maar meerder patroontjes zou leuk zijn. Freubelgroetjes Resi
|
|
Gaan voor een uitdaging
wat dacht je van de uitdaging in jezelf? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Ik kijk geregeld op marktplaats en ik heb niet veel aparte frivolitéboekjes voorbij zien komen. Ik denk dat je die patronen wel tegenkomt in handwerkencyclopedieën en boeken die meer handwerktechnieken beschrijven. Je zou in de bieb en de kringloopwinkel kunnen kijken en dan foto's nemen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
dine ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: België Status: Offline Points: 4051 |
![]() |
Patroontjes en een cursus vind je regelmatig in de oudere Anna's.
|
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Ik kan je helaas niet helpen, ik zou het zelf zo graag leren en dat al vele malen geprobeerd. Het lukt me maar niet. Succes met zoeken.
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
breidje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3928 |
![]() |
http://tatslife.voskes.eu/nl/patr.htm hier staan er een paar
|
|
wil
![]() |
|
![]() |
|
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
Heb ergens ooit een oud boekje gekocht, met de hoop om eens een frivolitéspoeltje tegen het lijf te lopen, maar heb nog geen frivoloitéspoeltje gevonden. In België vind je dergelijke dingen niet zo gemakkelijk. Zal het boekje eens opzoeken voor jou !!
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
![]() |
|
resi ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 78 |
![]() |
Rita, als je wilt kan ik hier er één voor je kopen en het opsturen?? Geen probleem. Het spoeltje kostte mij € 2,80 dusss komen er alleen verzendkosten bij. Groetjes Resi
|
|
Gaan voor een uitdaging
wat dacht je van de uitdaging in jezelf? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |