|
Reageer ![]() |
Autheur | |
iekje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 95 |
![]() Posted: 04 Juli 2010 om 19:04 |
Hoi, Ik ben net begonnen met haken en nu vroeg ik me af of er mensen zijn die een simpel beginners patroon hebben zodat ik kan gaan oefen. Groetjes ieke |
|
![]() |
|
qwerty ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 26 April 2010 Status: Offline Points: 528 |
![]() |
je kan naar www.amigurumis.nl gaan... daar zijn een paar makkelijke gratis patronen.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Of www.koekeridoo.nl daar staat een geweldig leuke olifant.
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
Dropsdesign staan mooie patronen. Als je mij je emailadres stuurt dan zal ik een kijken of ik wat voor je heb. |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Je zou een sjaal kunnen maken van enkel stokjes en lossen, dus op de beginketting telkens een stokje en een losse en dan één steek overslaan, elke toer beginnen met 4 lossen. Dan heb je een stola/sjaal met gaatjes, waar je eventueel draden door kunt rijgen. Of hier en daar een bloem opnaaien. Franje door de eerste en laatste toer is ook leuk.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
iekje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 04 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 95 |
![]() |
Bedankt allemaal voor jullie reacties. ik ga eens iets proberen en hoop het zo een beetje te leren groetjes |
|
![]() |
|
Tineke01 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
![]() |
Hoi Iekje,
Begin anders eens met een pannenlap alleen van vasten of van stokjes gehaakt. Later kun je je gaan bekwamen met moeilijkere steken en/of patronen. Je haakt met naald 3 zo'n 35 lossen en kunt eventueel meer dan een kleurtje gebruiken om de pannenlap er wat leuker uit te laten zien. Bij Drops hebben ze ook wat ingewikkelder patroontjes voor pannenlappen. In ieder geval veel sukses met hetgeen je wilt gaan haken. Groetjes Tineke01 ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Tineke, Bedankt voor de tip. dat is zeker een idee om mee te beginnen. groetjes |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Ik zou beginnen met een totebag ; alleen maar vierkante lapjes (goede oefening) naar keus, en toch een mega-resultaat. Heb er zelf ook net weer eentje af (ga ik zo plaatsen), en het blijft leuk werk.
http://www.free-crochet.com/search.html?criteria=FC00672 Volgens mij heb ik nog ergens een Nederlandse beschrijving staan, even zoeken onder ' lapjestasjes' ofzo.....ja, hier ; vijfde bericht ofzo. http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=8990&KW=la pjestas |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi l33ntje, Die tassen zien er erg gaaf uit. ik denk dat ze voor mij nog iets te moeilijk zijn maar als ik wat meer geoefend ben ga ik het zeker proberen. Bedankt voor de beschrijving groetjes |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |