|
Reageer ![]() |
Autheur | |||||
Jolanda_25 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 153 |
![]() Posted: 06 April 2010 om 12:44 |
||||
Dames, Ik doe even beroep op jullie! Mijn oma had vroeger een boekje genaamd De Prinses of Het prinsesje. Daar stonden allemaal haak/brei patronen in, volgens mij voor barbie en baby. Maar ze is dit kwijt en vroeg aan mij of ik het internet af kon zoeken. Misschien zegt het jullie wat of hebben jullie het in bezit??? Ik hoor het graag! Groetjes Jolanda Waarschijnlijk heet het Princess! Een blad/boek.
|
|||||
![]() |
|||||
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() |
||||
Spijtig maar ik heb het niet.Ik heb nogthans zeer veell oud materiaal maar dit niet.
|
|||||
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|||||
![]() |
|||||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
||||
Daar kan ik je ook niet bij helpen
|
|||||
![]() |
|||||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
||||
bedoel je deze, als je mij een email adres stuurt, zal ik ze opzoeken en ze je mailen, verwacht niet dat je ze morgen al hebt, ga vannacht de nachtdienst weer in, maar dan komen ze tzt wel naar je toe ,een copie natuurlijk Prinses was trouwens een tijdschrijft waar dit als een bijlage in zat |
|||||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Jolanda_25 ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 08 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 153 |
![]() |
||||
Jaaa dat is het waarschijnlijk! wauwie..mijn e-mail adres staat in mijn profiel.
|
|||||
![]() |
|||||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
||||
teneerste je email staat er niet althans ik zie het niet staan en als je het wilt zul je echt moeten wachten vandaag lukt niet |
|||||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
||||
Zelfs Overtoom is niet zo snel
![]() ![]() ![]() Maar het ziet er wel leuk uit ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
||||
Tineke, mag ik brutaal zijn? Het heeft geen haast, maar ik zou ze dolgraag ook hebben.
|
|||||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||||
![]() |
|||||
klamadi ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 27 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 709 |
![]() |
||||
wat leuk die oude bladen doet je weer denken aan vroeger ik kijk vaak op marktplaats daar bzijn ze nog wel eens tekoop of bij de kringloop koop ook vaak boeken en bladen waar ik niets mee doe maar alleen voor de heb hebben jullie dat ook???????
|
|||||
groetjes
KLAZIEN |
|||||
![]() |
|||||
Dinie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1427 |
![]() |
||||
Ik heb ook heel veel oude boeken, die bijna uitelkaar vallen van oudheid, maar ik vind soms best wel leuke dingen in die oude boekjes! Je moet soms even door de kleuren heenkijken
![]() |
|||||
![]() |
|||||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
||||
Ja Klazien, dat heb ik ook. Alleen maar om te kijken en inspiratie op te doen. Ik kijk nu wel uit naar Spelen met resten van 3 suisses met een beertje voorop, op marktplaats en elders, want mijn exemplaar valt van ellende en ouderdom uit elkaar. De poppenboekjes heb ik ook al opnieuw moeten aanschaffen, want die worden al meer dan 30 jaar gebruikt.
En hiephoi het staat op Marktplaats, ik heb geboden en ik ga het kopen!!! Het oudje neem ik wel mee naar de hobbydoosdag. |
|||||
wat rozengeur. |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Ik zat net te zoeken naar poppenkleertjes maat 20-25 en toen kom ik ineens die Prinses tegen. Dus ik heb ze al. Sorry. Ik heb teveel bladen. Maar ik kan er geen missen. |
|||||
wat rozengeur. |
|||||
![]() |
|||||
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
||||
Ook ik vind het enorm leuk mag ik misschien ook een mailtje ontvangen met de patroontjes?? email staat in profiel |
|||||
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|||||
![]() |
|||||
Loes ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 524 |
![]() |
||||
|
|||||
groetjes Loes
|
|||||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |