|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Ineke P ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 187 |
![]() Posted: 01 Maart 2010 om 21:30 |
Wie kan mij helpen aan een beschrijving van een gebreide gevlochten bal? Wil deze graag maken met ouderen in een zorgcentrum. Is weer eens iets anders dan babydekentjes maken wat ze altijd maar doen! Kan nergens een nederlandse beschrijving vinden, dus al mijn hoop is hier gevestigd...!!!!!!! Hartelijk dank, ook namens mijn clienten! Ineke |
|
![]() |
|
Mia316 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2010 Locatie: Egypt Status: Offline Points: 493 |
![]() |
Hoi ineke je hebt mail hoop dat je er iets aan hebt mia |
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
12 steken opgezet 35 toeren = 70 pennen tricotsteek. 6 keer gebreid. die van mij heeft heel wat voeten in aarde gehad,maar wel leuk als ie klaar is. hieronder staat een foto van een bal die een hobbydoos heeft gemaakt |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Ineke P ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 187 |
![]() |
Inmiddels heb ik al een hele goede beschrijving gekregen van Mia en Corry. Dames, via deze weg nogmaal hartelijk dank!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Oja, die bal, dat was leuk! Ik heb hem toen ook geprobeerd, in elkaar zetten viel niet mee, veel succes!
|
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() |
Hé dat lijkt me leuk, mag ik het patroon ook? (en een beschrijving hoe hij in elkaar gezet moet worden)
|
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() |
mag ik ook van iemand het patroontje ontvangen?
|
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
De bal is onderweg.
|
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() |
corry ,mag ik hem ook aub.
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Hij is ook - voor wie daar lid is- te downloaden (ook in het Nederlands) via Ravelry.
Als mijn site weer online is (kan nog wel effe duren vrees ik) komt de bal natuurlijk ook weer gewoon terug. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Kreeg je site inderdaad niet te pakken,daarom heb ik hem maar doorgestuurd. |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Is prima hoor ! Het is geen kooppatroon, gewoon openbaar.
Ik moet mijn site echt HELEMAAL verbouwen voor ik hem weer online zet, en eigenlijk moet ik hem ook nog vertalen in het Engels, maar de tijd ontbreekt me er gewoon nog een beetje voor. Balen is dat, want het is leuk werk. Ik zal eerdaags in elk geval vast een domein en webspaceaanvragen, zodat ik de patronenpagina's vast online kan zetten om heen te linken. Ik had echt gedacht dat niemand het zou opmerken, maar ik krijg nog steeds bijna dagelijks vragen over waar mijn site is / waar mijn patronen zijn. Stiekem wel heel leuk natuurlijk, weten dat je het niet voor niks doet. |
|
![]() |
|
De Bezige Bij ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 16 Januari 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 789 |
![]() |
Bedankt Corry ,patroontje goed aangekomen,mercikes
|
|
/1001dbf8efee1.gif[/IMG][/URL]
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |