|
Reageer ![]() |
Autheur | |
swenny ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 24 |
![]() Posted: 10 December 2006 om 16:04 |
ja, ik heb weer een nieuw idee. Ik wil een luiertas gaan maken. Heeft iemand toevallig er een naaipatroon van? |
|
![]() |
|
Viola ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 188 |
![]() |
Ik heb geen idee hoe zo`n tas eruit moet zien. Kan je niet aan een luiertje komen en die opmeten? en zelf tekenen dan.
![]() |
|
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam
|
|
![]() |
|
swenny ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 10 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 24 |
![]() |
Nee, ik bedoel echt zo'n luiertas..... waar luiers, kleertjes, flesjes enz inkunnen. Hihi. zoiets dus: |
|
![]() |
|
Viola ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 188 |
![]() |
okeeeee erg leuk, ik heb er helaas geen patroon van maar als je de spulletjes heb die erin moeten is het toch wel zelf te tekenen?
|
|
http://ensaid.webklik.nl/page/ensaid-rotterdam
|
|
![]() |
|
![]() |
ja, ik vond em ook al zo leuk. Ik ga wel eens kijken of ik wat in elkaar kan flansen. Moet alleen op vrijdag wachten. Dan is er hier weer markt met de stoffenkraam (destoffenstunter) |
|
![]() |
|
annele ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 09 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 225 |
![]() |
hallo swenny,
ik heb wel een patroon van een luiertas voor de pop. mail me even naar welk adres de copieen gestuurd moeten worden. over de kosten worden we het wel eens |
|
m.v.g. annelies
|
|
![]() |
|
hellen ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() |
hallo allemaal, ik zoek ook een petroon van een luiertas. kan hem nergens vinden wie kan mij helpen alvast bedankt hellen |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
Er staat een patroon op Marktplaats van Miss Little voor € 9,95.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Eve__ ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 137 |
![]() |
Dan moet ik even de Ariadnes Baby nalopen ik meen er daar een in gezien te hebben... ben nu niet thuis dus je hoort het morgen. Laat me weten of je al voorzien bent.
Groetjes, Yvon |
|
![]() |
|
muis28 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
![]() |
Ik heb een gewone schoudertas, type postmantas, ervoor gebruikt. Eventueel aan de buitenkant nog een vakje erop zetten voor een fles oid in te doen. |
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|
![]() |
|
Eve__ ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 11 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 137 |
![]() |
Sorry Saskia, Ik heb onlangs wat ariadnes uitgeleend aan een toekomstige oma en heb geen luiertas in mijn overige boekjes kunnen vinden. Wel vond ik deze link: http://www.make-baby-stuff.com/diaper-bag-sewing-patterns.ht ml succes! |
|
![]() |
|
hellen ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 22 Februari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() |
alvast allemaal hartelijk bedankt voor de moeite. heb de link van yvon geprobeerd. mijn engels is niet zo goed dat ik hiermee direct aan de slag kan gaan. ik zoek dus nog even verder groetjes hellen |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |