|
Reageer ![]() |
Autheur | |
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() Posted: 22 December 2009 om 11:12 |
al een beetje laat, maar heeft iemand nog patronen voor me voor versiersel voor in de kerstboom (voorkeur nederlands)
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
![]() |
Ik zag je oproepje en heb mijn kans waargenomen toen Ton even brood pakte. Hup op de scanner met mijn Kerstblad. Het lukte Ton wel om alles in een mail naar mijn laptop te sturen, maar toen lag de server er ineens uit en het heeft zeker een kwartier (patience spelen) geduurd voordat de mail verzonden was. Met de site had ik ook geen contact. Het zijn omgehaakte ballen, hartjes, poppetjes, dat spul.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
jeetje magtelt wat een moeite en een werk, ik had alles in 10 seconden in mijn mailbox staan. Ik ben je erg dankbaar voor al dat afzien
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Eugenie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 December 2005 Locatie: nog net veluwe Status: Offline Points: 4201 |
![]() |
http://www.garnstudio.com/julekalender.php?lang=nl hier staan ook leuke dingen. |
|
![]() ~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~ |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Online Points: 23708 |
![]() |
We boften nog, want even later lag internet plat en hadden we geen tv ook. Gelukkig is het net weer allemaal hersteld, zodat Ton voetbal kan kijken, ik op internet kan en de video Stardust kan opnemen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |