|
Reageer ![]() |
Autheur | |
doornslaapje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() Posted: 10 Augustus 2009 om 23:38 |
Hoi
Wij zijn helemaal gek van draken nu heb ik de draak van alan dart oke met andere wol en dikke naalden word ie eigenlijk veel te groot maar heeft iemand misschien nog patronen van draken mag gebreid en gehaakt zijn denk dat het allebei nog wel lukt als die andere af is zal ik een foto plaatsen andere patronen mag ook naaien en zo ![]() |
|
![]() |
|
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
![]() |
Ik heb wel een patroon van een draakje om te haken, maar ik heb je mailadres niet...........
![]() |
|
groetjes Iris ************** |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
hoi Doornslaapje, kijk even bij de topic dino's volgens mij had daar iemand ook een patroontje van een draakje. |
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
doornslaapje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6 |
![]() |
hoi zien er leuk uit alleen zijn ze engels geen idee hoe de steken dan heten ![]() |
|
![]() |
|
Eeyore82 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 03 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2002 |
![]() |
Er zijn heel veel goede vertaallijsten, als je je mailadres geeft, of je maakt het zichtbaar of je stuurt me even een pm/mail, dan wil ik wel een sturen.
Vertalen is echt niet zo moeilijk, zag er zelf eerst ook wel tegenop, maar nu lees ik de engelse patronen net zo makkelijk als de nederlandse. Bovendien zijn er altijd lieve hobbydoosjes die je wel willen helpen als je vasloopt in de vertaling. Groetjes Marije |
|
![]() |
|
Iris74 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1337 |
![]() |
Oooooooh, ik lees dat je geen Engels patroon wilt........ik heb alleen een Engels patroon. Zie je het dan wel zitten???
|
|
groetjes Iris ************** |
|
![]() |
|
![]() |
krijg ook een aanbod voor een vertaler dus dat komt hopelijk goed |
|
![]() |
|
![]() |
nou patroon binnen en vertaallijst eens kijken of het wil lukken maar niet meer vandaag zal wel volgende week worden hele week werken dus
![]() |
|
![]() |
|
drempt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 11 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3806 |
![]() |
op raverly staan ook leuke draken
krijg allen de link niet erbij sorry maar als je dragon intypt krijg je er verschillende |
|
Chris
zoveel idee�n zo weinig tijd |
|
![]() |
|
![]() |
zo daar staan er zeker een boel leuke op maar eens wat opslaan en rustig bekijken welke het word ![]() |
|
![]() |
|
Elise0312 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 23 Juni 2009 Status: Offline Points: 8 |
![]() |
Ik heb een Nederlandstalig (en gratis) haakpatroontje van een draakje voor je: www.patterns.web-log.nl Groetjes Elise |
|
![]() |
|
Carola ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1090 |
![]() |
stuur even je email in een pmetje heb wat naaipatronen voor je van draken in het
engels maar gewoon knippen en puzzelen maar zijn erg leuk! even bij zetten dat het om de draken gaat alsjeblieft want krijg nog meer pmetjes binnen denk ik lol ;) |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |