|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
![]() Posted: 25 Oktober 2009 om 21:08 |
Mijn dochter Melanie wil dat ik een muts voor haar brei of haak, zij heeft zelf al wol gekocht. Heeft iemand een patroon voor een muts zoals: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=108& amp;d_id=3&lang=nl maar dan voor haak-, breinaalden 4,5 / 5
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Ha Marlene,
Ik heb niet een patroon klaar voor je liggen maar het is wel een super mooie muts die uitgezocht is! Groetjes Simone |
|
![]() |
|
L33ntje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2047 |
![]() |
Ik heb even een paar pagina's doorgezocht op Ravelry voor kantachtige alpino-patronen, maar voor die dikke pennen is dat lastig hoor ; de meeste ajourpatronen houden toch een beetje op bij pen 4. Maar het barst van de leuke mutsen, dat dan weer wel.
![]() Deze is op pen nummer 6 ![]() Deze ook - en zo klaar (slechts 42 toeren) ![]() Deze is voor naald nummer 4 ongeveer ![]() Deze is op pen 5 - 5,5 en vind ik persoonlijk erg leuk Er zijn nog tig pagina's hoor, dit zijn maar een paar voorbeeldjes. |
|
![]() |
|
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
![]() |
Oeps, ik had overal gezocht, maar ben Raverly vergeten. Maar ga gauw maar even kijken, voordat ze uit school komt, ze verwacht namelijk dat ik dan al begonnen ben Dank je wel voor de tip! |
|
![]() |
|
NaJa ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juli 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 437 |
![]() |
![]() ![]() |
|
Groetjes
Nathalie |
|
![]() |
|
![]() |
Ze is het aan het leren - Haken - maar het lukt nog niet zo erg. Vroeger leerde we dat op school, maar nu niet meer |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |