|
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
Hoi allemaal, Op Ravelry is het patroon niet uitverkocht. Ik ga maar eens paypal aanvragen want dat is toch handiger geloof ik.http://www.ravelry.com/patterns/library/pumpkin-witch |
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
kelda ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 28 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
![]() |
Hallo Claire, Hé je bent terug in eigen huissie ........ en is dat lekker????? O jeeeeeeeeeeeeeeeeeee creditcard vergeten, maar wel goed vesrtopt. Ik heb de link er ff bijgezet http://www.etsy.com/view_listing.php?ref=vl_other_2&list ing_id=31519386 Pfffffffffff ik ben op moment durk druk aan de gang. Wij gaan het weekend weg, naar de ksut. Ik ontmoet daar een paar hobbyvriendinnen.Tsja en dan wil wat leuks voor ze meenemen, zelfgemaakt en dat MOET nog even pfffffff. En ik wil natuurlijk een haakwerkje voor in de auto mee, dus daar moet ik ook nog even naar kijken. Pfffff ga maar eens kiezen uit zoveel leuke dingen hihihihi
Groetjes HIlda |
|
![]() |
|
Claire ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 04 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3049 |
![]() |
Hoi Hilda, We zijn tijdelijk even terug, maar zodra het weer wat beter is dan smeren we hem nog even voordat onze dochter gaat bevallen. Bij Etsy zijn inderdaad de patronen uitverkocht maar op Ravelry staan ze nog wel en geven tijdens het bestellen ook niet aan dat ze uitverkocht zijn, toen merkte ik ook pas dat ik de creditcard ben vergeten. Ik heb paypal aangevraagd maar dat duurt nog een dag of 5 a 6 voordat je dat kan gebruiken. Maar voorlopig heb jij nog werk genoeg als ik het zo lees
|
|
Zeg nooit: dat kan ik niet
Maar zeg: ik zal het proberen Dan zul je versteld staan Hoeveel een mens kan leren ![]() |
|
![]() |
|
kelda ![]() Groupie ![]() Lid sinds: 28 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 45 |
![]() |
Oooooooooooooooooooooooo hihihihhihihi nee hoor ik hoef me absoluut niet tevervelen. Er liggen hier nog genoeg patronen die gemaakt moeten worden hihihihih. This alleen ff wat gaan ik doen, iets algemeens, iets voor de kerst ...... klein of toch wat groters nu hihihiihi Ooooooooooooooooooooo je dochter moet eerdaags bevallen?????? Spannende tijd........ leuk, mag oma straks nog meer knuffels haken. Nou als ik je niet meer spreek, en paar fijne dagen thuis en daarna nog een fijne vakantie. Geniet er maar lekker van!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |