|
Reageer ![]() |
Autheur | |
punky ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Januari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2 |
![]() Posted: 10 Januari 2009 om 18:46 |
Hallo allemaal, Ik ben op zoek naat patronen voor wolvilten. Kleine dingen,grote dingen alles is welkom. Binnenkort ben ik van plan om in de dagbesteding voor verst gehandicapten te werken(laag nivo) en wil graag ook voor hun een leuke manier verzinnen om bezig te zijn.Wolvilten is een heerlijke manier om ontspannen beig te zijn en dus zoek ik simpele en leuke patronen.Poppetjes,petjes,bloemen,sieraden. het maakt niet uit. Ik zal natuurlijk eerst een aantal prototypes moetenmaken maar dat is geen straf. Ik zou jullie zeer dankbaar zijn. warme groet van punky
|
|
wees wat je voor een ander wenst.Dus let op wat je wenst!
|
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Ik heb wel wat patroontjes voor simpele dingetjes, moet je wel even een mail adres geven.
|
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() |
Halo punky, Kijk eens op de site www.aters.be bij patroon van de maand, er staan er verschillende gratis de downloaden groetjes rita |
|
![]() |
|
creatieve meid ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 482 |
![]() |
ik heb ook wel het een en ander. moet even ingescand worden en dan komt het naar je toe. ook droogvilten? want daar heb ik er nog veel meer van.
|
|
![]() |
|
Katja ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 11 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1 |
![]() |
Heeft iemand voor mij een patroon voor het natvilten van sloffenin volwassen maten?
|
|
Groetjes Katja.
|
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
http://www.garnstudio.com/lang/nl/search.php Hier staan diverse patroontje voor sloffen, eerst breien of haken en dan vervilten.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |