|
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() Posted: 24 Juli 2009 om 12:55 |
|
hai, voor mijn dochter, die onderstaande jurk uit een tijdschrift heeft gehaald, ben ik zoek naar tips of een, als ik geluk heb, zelfs een patroon van het haakgedeelte om deze jurk voor haar te kunnen maken.
http://picasaweb.google.nl/judyaslani/JurkjeB?feat=directlin k |
||
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
||
![]() |
||
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
|
Welk gedeelte is er gehaakt dan? Ik kan het niet goed zien. Bij Drops staat een heel leuk gehaakt dingetje, die lijkt me leuk om te gebruiken voor een bruidsjurk met een mooie stoffen jurk eronder. (gedeeltelijk) Ik zal eens kijken welke dat is ok? |
||
All you need is love.
![]() |
||
![]() |
||
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
|
Eh was van Jessica Tromp. Ik was al druk aan het zoeken bij Drops maar bedacht dat ik het zelf opgeslagen had. Ik zie het nu nog nergens bij Jessica maar dan zal ik je het plaatje even laten zien straks ok?
|
||
All you need is love.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Als je deze bloem haakt van mooi zijdegaren in gebroken wit en je draagt er een simpele jurk onder van mooie gladde stof heb je volgens mij een supermooie trouwjurk. Patroontje kun je makkelijk een beetje veranderen, mouwtjes smaller bijvoorbeeld en de rok die kun je naar behoefte gaan maken, of a-symetrisch of zo. Je ziet maar wat je er mee doet, misschien helemaal niks, ook goed. Er is altijd wel iemand die dit patroon misschien wel wil hebben |
||
All you need is love.
![]() |
||
![]() |
||
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() |
|
Oh, wat een schitterend patroontje!!! Ik ben in iedergeval blij hiermee!!
|
||
![]() |
||
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
![]() |
|
Ik vind het ook een heel mooi patroontje alleen dat patroon lezen he dat lukt me voor geen meter.
|
||
Groetjes Teunie
|
||
![]() |
||
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
|
Hoi Meia, Dank je wel voor het snelle plaatsen van ook een prachtig bruikbaar patroon. Gelukkig heeft mijn dochter momenteel nog geen trouwplannen. Maar ja het kan zo maar verkeren. Ik heb dus nog even tijd om mijn andere projecten af te maken; sokken voor mijn dochter van de sokkenwol gekregen op de hobbydoosdag en kalosca kleedje (hongaars naaldkant) en kadootjes voor de komende hobbydoosdag. De hondenriem heb ik gelukkig klaar en wordt al gebruikt. Om het jurkje te kunnen bekijken; als je op de link onder de foto klikt, kom je in mijn picasa en dan kun je door op de foto te klikken, de foto vergroten door op de loep te klikken. Verschijnt rechts op het scherm. *Je kunt het hele jurkje bekijken door over de foto heen te slepen. *Zie ook uitleg tekstje boven de foto
|
||
groetjes,
||
![]() |
||
geesje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
![]() |
|
...Meia, PRACHTIG......dankjewel
![]() ![]() ![]() |
||
groetjes geesje
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Ok, bedankt voor de uitleg, ik had de foto wel vergroot maar verder niet. O ik zie het al helemaal voor me, van dit patroon van mij een bruidsjurk maken. Van mooie zijde garen haken en dan een mooie, hoeft niet eens hele dure stof te zijn, gladde stof een jurk eronder. Maar goed, wie wat bewaart heeft wat en dit patroontje heb ik ooit opgeslagen omdat het zo leuk is. En zie, al een paar mensen zijn er blij mee |
||
All you need is love.
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ik heb het nu gezien met het vergrootglas
![]() |
||
All you need is love.
![]() |
||
![]() |
||
zeinabis ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 781 |
![]() |
|
wat apart is groetjes |
||
![]() |
||
zeinabis ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 11 Juli 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 781 |
![]() |
|
wau meia wat mooi zeg bedankt groetjes |
||
![]() |
||
![]() |
|
Ik ben zelf even bezig geweest om het patroontje na te haken van de foto met een bolletje katoen. En dat is gelukt. Nu de juiste materialen nog. Meia, jouw voorbeeld helpt me om te visualiseren hoeveel 6 hoekige circels ik nodig heb om het jurkje na te maken. Wie weet als ze jouw patroontje ziet dat ze die ook wil hebben. |
||
groetjes,
||
![]() |
||
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
|
Ik heb toevallig op Picasa een bruidsjurk gevonden. Ik zal je de link even pbén.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
He bedankt Naemi! Wat lief dat jullie allemaal zoveel moeite doen. Ik denk dat het me wel gaat lukken om hem na te maken. Moet even bij mijn dochter horen hoe snel ik aan de slag moet gaan.
|
||
groetjes,
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |