|
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
||
Zeg Marlene, ik vind je een aardige dame maar midden van NL????? Dat is nog steeds Lunteren, als ik hard spuug raak ik het
![]() Maar ja nu we ook de provincie Saba, Sint Eustatius en Bonaire hebben weet ik niet zo goed hoe ze het nu gaan meten ![]() ![]() ![]() Maar Woudenberg vind ik een heel goed idee! ![]() |
|||
![]() |
|||
puzzelfan ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 18 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 320 |
![]() |
||
Ik vind woudenberg ook een heel goed plan Ik ken daar goed de weg, omdat mijn schoonfamilie daar allemaal woont, dus ik kan mensen ook van de trein halen Je kunt heel makkelijk met de trein naar Maarn of Driebergen/Zeist Wanneer!!! |
|||
![]() |
|||
smimske ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
![]() |
||
Woudenberg ligt als ik het goed begrijp zo'n beetje in het midden van het land?!? Zou een mooie locatie zijn dan voor regio midden-nl maar ik begreep uit het berichtje van Tikoes dat we/ze dan meerdere plaatsen zocht zodat er in iedere regio een dag plaatsvindt...Belgie,Zuid,Midden, Noord Wat is de bedoeling van zo'n dag,buiten een hoop gezelligheid en gekletst...ik bedoel wat kan ik verwachten aan aantal mensen,in het weekend of door de week?een paar uur of een hele dag etc?? Stel dat ik hem in het zuiden zou organiseren wie heeft er dan oren na? Tilburg ligt half uur van Breda en 1/2 tot 3/4 uur van Eindhoven,,,, |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
marianneke ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 724 |
![]() |
||
Ik vind een hobbydoosdag in de regio een goed plan. Ik ben helaas ook
niet in staat om lang te reizen en ben momenteel voornamelijk
afhankelijk van het OV of van andere mensen om mee te rijden. Alleen is
Woudenberg vanaf Den Bosch ongeveer 1,5 uur reizen met het OV en dat red
ik helaas niet.
Tilburg zou daarentegen dan wel weer haalbaar zijn. |
|||
![]() |
|||
naatje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
![]() |
||
Het is de bedoeling van zo'n dag[in het wekend]om andere
leden te ontmoeten en lekker te kletsen over van alles en nog wat.Iedereen geeft aan wat ze meenemen aan eten of drinken .Mij maakt het niet uit wie of waar iets georganiseerd word,ik komwel.Maar doe het niet gelijktijdig met een ander,want dan moeten er mensen gaan kiezen en dat zou niet eerlijk zijn tegenover de ander. Van mijn part elke maand bij iemand anders. |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
||
Het word nu al elke keer bij iemand anders georganiseerd. Toevallig nu 2 maal achtereen in het noorden van het land. Als iemand de organisatie op zich wil nemen in een ander deel van het land en een ander tijdstip dan kan het vaker plaatsvinden.
|
|||
Groeten Jacqueline
|
|||
![]() |
|||
naatje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5829 |
![]() |
||
De vorige keer was het bij mij thuis en ik woon in het westen.Het is ook leuk dat het elke keer ergens anders zou kunnen plaatsvinden,zo kan iedereen elkaar eens ontmoeten.Voor sommige zal dan de afstand opnieuw te ver zijn maar ik denk dat je dat altijd wel zou houden. |
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
||
me even suf gepiekert over die tweede keer, maar Ellen, Renate en ikke zijn van de zomer nog een keertje naar Meia geweest, we noemden ons zelf de 4 musketiers en wilden graag nog een keertje met zijn vieren bijelkaar komen omdat het toen al niet zo goed meer ging met Meia, misschien bedoel je deze keer wel deze middag koesteren we in ons hart en zijn blij dat we dit gedaan hebben
|
|||
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|||
![]() |
|||
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
||
Het gaat me eerlijk gezegd een beetje op een strijd lijken waar wat gehouden moet worden. Basisprincipe is toch creatievelingen ergens een dag prikken waar je met zijn allen een fijne dag beleefd?
Als dit niet een andere wending krijgt blijf ik gezellig op het forum maar bedank ik vriendelijk voor een ontmoeting. |
|||
![]() |
|||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
||
Mee eens,Tikoes heeft slechts een nieuw voorstel gedaan,niets mis mee.Volgens mij puur om te kijken wat anderen ervan vinden. Het heeft niets te maken met de dag bij Tineke,die is 13 november. Er is geen sprake van om een dag ergens anders te houden op 13 november,dus waarom al dit gedoe. De dag bij Tineke staat niet ter discussie,wie kan en wil,gaat erheen. En als er ergens anders een dag gepland wordt zijn er weer anderen die kunnen. Het is onmogelijk het iedereen naar de zin te maken,altijd is er wel iemand die niet kan,om wat voor reden dan ook.Een mens kan nu eenmaal niet altijd en overal aan deelnemen. |
|||
![]() |
|||
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
||
April 2011 bij mij in Dordecht dames
|
|||
Hou de eer aan jezelf
|
|||
![]() |
|||
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
||
dat is voor mij helemaal haalbaar ![]() |
|||
![]() |
|||
tikoes ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 22 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3238 |
![]() |
||
Mochten er dames rond Boxtel zin hebben om een keer samen te komen los van november 2010 en april 2011..............zou dat een gezellig "voorafje" zijn
![]() |
|||
![]() |
|||
Corrie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
![]() |
||
LATEN WIJ HET VOORAL HEEL HEEL ERG GEZELLIG HOUDEN HIER OP HET FORUM en nu ga ik verder met ziek worden bah |
|||
Hou de eer aan jezelf
|
|||
![]() |
|||
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() |
||
Corrie, kippensoep, venkelthee, kamillethee en veel verwennerij. Dat is de beste remedie tegen ziekte.
|
|||
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ik heb de titel weggehaald hobbydames om meer misverstanden te voorkomen.
Het was een vraag vanuit mijn jammergevoel m.b.t. reistijd en in mijn enthousiasme bedacht ik dat er met mij nog meer dames zijn die het te ver vinden en wel graag zo'n dag dichter bij huis willen op korte termijn. Dat was alles ![]() |
|||
![]() |
|||
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
||
|
|||
Groeten Jacqueline
|
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Dank je wel Magteld
|
|||
Hou de eer aan jezelf
|
|||
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |