Fotoshoot |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 23 November 2018 om 11:02 |
Vorige week zaterdag heb ik mijn fotoshoot gehad. We zijn naar de bossen geweest in Oisterwijk. Dit is 1 van de foto's die ik heb ontvangen.
![]() |
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
wow, en gelijk met uw nieuwe vest EN de camouflageboom.
![]() Ge waart aan iets heel serieus aan het denken zo te zien waar ge toch een heel klein beetje kwaad/droevig om zou worden. (misschien omdat ik u als een optimistisch vrolijk persoon zie) Hebt gij van nature zo'n krullen? Daar ben ik dus jaloers op. Ik heb van nature als het wat langer is 'valmaarnaarbenedenzodichtmogelijktegenhethoofdhaar' en als het heel kort is 'steekallekantenophaar'. |
|
|
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Whahahaha Bep, het was de bedoeling dat ik een beetje dromerig moest kijken. Maar ja, ik ben geen fotomodel ![]() Die krullen zijn inderdaad van mijzelf. Ben er ook heel erg blij mee. Heb ooit eens kort haar gehad en daar had ik best veel spijt van. Dus heb ik ze weer laten groeien, zodat de krullen weer terug kwamen |
|
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Mooie foto wow en natuurlijk het vest is echt heel mooi...
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Voor mij is het een super-prachtige foto geworden! De kleuren van het vest zijn helemaal in harmonie met de rest van de herfstachtige omgeving. Ik denk dat het moeilijk is om met een duidelijk aanwezig brilmontuur een dromerige blik te suggereren. Zoals je denkt dat je kijkt, pakt vaak anders uit in de praktijk. Dat heb ik laatst weer ondervonden bij het maken van een foto voor mijn rijbewijs.
![]() Gelukkig wordt er bij mij zelden of nooit naar gevraagd. Maar jij kan met deze foto trots voor de dag komen! ![]() |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Een hele mooie foto zeg!
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Mooie foto. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mooie foto, mooi licht en een mooi vest. Kijken met een bepaalde blik op commando - en dat ze dan ook nog net op het juiste ogenblik
afdrukken - nee zo eenvoudig is het blijkbaar toch niet
![]() Leuk hoor. Net even iets anders dan alle andere dagen.
|
|
![]() |
|
Nee, er was niemand voor mijn jas dan alleen de fotograaf en ik. Maar het viel reuze mee met de kou in het zonnetje |
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14115 |
Leuke foto en het vest komt mooi tot zijn recht.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Prachtige foto .
Kamilla ,mocht jij je bril op op de foto voor je rijbewijs .? Ik eerst wel en toen werd ik gebeld dat het niet geaccepteerd werd ,en moest ik nieuwe foto's laten maken ,zonder bril . Het was hele maal geen bijzondere bril . Jondala Eindelijk eens iemand die blij is met haar krullen . Mijn dochter heeft ook zo'n prachtig hoofd met krullen ,maar ze vindt het beslist niet leuk . Als kind vond ze het zelfs verschrikkelijk . Ze noemen me nooit bij mijn naam ,maar ik ben altijd dat meisje met die krullen was haar klacht Ik kan me niet voorstellen dat er iemand is die mij herkent op de foto van mijn rijbewijs |
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Deze keer mocht ik voor het eerst geen bril op voor de pasfoto van het rijbewijs. Tien jaar geleden bij de vorige fotosessie nog wel.
Jondala, het was geen kritiek op jouw bril, hoor! ![]() |
|
![]() |
|
snap ik
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Mutti ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8175 |
Dat was bij mij ook zo .
Maar ik zit vanwege mijn leeftijd op om de vijf jaar . De foto van 5 jaar toont meer gelijkenis dan de nieuwe . De fotograaf had er wat op gevonden , zonder bril en met bril voor een geld . Heb je toch nog een leuke pasfoto . |
|
![]() |
|
Cocos ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 07 April 2018 Locatie: Flevopolder Status: Offline Points: 611 |
Grappig, ik heb lang geleden ook eens mijn haar kort laten knippen en kreeg toen volkomen stijl haar. Heel vreemd, alsof het mijn eigen haar niet was. Ik heb het weer laten groeien en de krullen kwamen ook weer terug. Andere krullen dan van jou, maar nooit meer stijl. Mooie foto, trouwens. En een mooi vest.
![]() |
|
![]() |
|
handwerkjuffie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 25 Augustus 2016 Locatie: Gld. Status: Offline Points: 623 |
Mooie foto hoor, ik zie hem nu pas. Hij kan zó op de cover van een handwerkblad! :)
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
mooie foto
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |