Kampioenschap jeugdbrandweer |
Reageer ![]() |
Autheur | |
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 22 Mei 2011 om 10:48 |
Gisteren waren het de kampioenschappen van de brandweer en jeugdbrandweer in Kortemark.De jeugd van Kruibeke deed mee met 2 groepen de 1ste was de oudste groep van kinderen 14 tot 18 jaaren die zijn provincie 1 st geworden van de 12 en nationaal 2 geworden met 2 puntjes verschil.Mijn zoon en zijn vriend ook komende van de jeugdbrandweer hadden dan het groepje vanaf 10 jaar tot 13 jaar die deden juist hun 1 ste jaar mee en zijn voor de provincie 4 de geworden van de 12 en spijtig laatste voor de nationale maar ze waren toch fier hoor.Wij waren achter gereden met de auto want hadden 's avonds een feest en de zoon is dan later gekomen ,maar ze moesten er voorbij de zaal rijden met de bus 's avonds en met een wagen voor en achter van de brandweer in volle sirene door de gemeente Kruibeke en wij hebben dan buiten staan zwaaien ik waren hele fiere ouders
![]() |
|
![]() |
|
rittepetit ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 December 2008 Status: Offline Points: 4351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Halo Conny dat doet toch wel iets hé, als de kinderen goed presteren, chapeau voor je zoon
|
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik moet je bedanken voor het kompliment
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |