Hacker? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23713 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 hours 15 minuten geleden om 11:13 |
Die jackjack78 is oude koeien uit de sloot aan het halen, hij voegt niets nieuws toe aan het forum. Ondertussen krijgt hij steeds meer punten en status. Zou het een hacker zijn??
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12142 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik vind het ook maar een rare, een topic bovenhalen over een museum die 5 maanden een expositie deed in 2018 en dan als commentaar geeft: ik ben benieuwd naar de 'creaties'.
Eerlijk gezegd denk ik dat het een museumliefhebber is die in 'de tijd' is blijven steken, of hij heeft nog een heel oude pc die maar tot een bepaalde tijd in het verleden gaat, of hij is nederlands aan het leren begrijpen of hij zoekt gewoon 'vrienden' en hoopt die zo te vinden en wil hij amerika ontvluchten of het is een alibi voor DT of EM die zich in codetaal willen laten gelden of de boodschappen van de aliens komen nu pas aan. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14117 |
Ik vraag mij ook al een hele tijd wat die Jackjack hier eigenlijk wil. Rare vent.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12142 |
1 ding is al zeker : begrijpend lezen was en is niet zijn sterkste punt.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |