|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Pris21 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2009 Status: Offline Points: 3 |
![]() Posted: 29 Oktober 2009 om 18:14 |
Lieve mensen, ik heb een leuke jas gekocht, precies het zelfde model als deze. Deze jas kost zelf 400 euro. en dat heb ik er niet voor over. Nu heb ik het zelfde model kunnen vinden. Alleen wil ik die gespjes op de achter kant. Die 2 riempjes ook zo laten naaien. Zodat ik em in een getaileerd model kan krijgen. Precies zoals die jas. Waar kan ik zoiets vinden? Misschien op internet?? Gaat om deze gespen: http://img503.imageshack.us/i/78203043.png/ dit is de link |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
In een goede stoffen of fourniturenwinkel hebben ze ook wel zulke riempjes
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Pris21 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2009 Status: Offline Points: 3 |
![]() |
Hoe moet ik zoiets nou omschrijven, is er geen woord voor haha! |
|
![]() |
|
pien66 ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
![]() |
Neem even de foto mee, of teken het. In zulke winkels zijn ze best wel wat gewend.
|
|
Groeten Jacqueline
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23717 |
![]() |
Kun je het plaatje niet in een word document plakken en printen?
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
wollieland ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 April 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 317 |
![]() |
als ik jou was, kocht ik een riem. knip die op maat van. wat je over hebt, knip je van die halve rondjes van. ga naar iemand die een naaimachine heeft voor zwaardere stoffen, of ga met je idee naar een schoenmaker. (zij hebben van die machines die leer kunnen doorstikken)
|
|
groetjes Bettie
|
|
![]() |
|
Naneke ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 263 |
![]() |
Heb je geen riem die je niet meer gebruikt halveer deze voor in de jas de verwerken doe de naad wat los bij een goede hobbywinkel vind je zeker de gespe en minder dan 20€ ben je dan kwijt. laat ons het resultaat maar zien ben benieuwd veel liefs Naneke |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Met de foto naar een goede fourniturezaak gaan en dan de stukjes riem er op laten zitten in zo een (hier heet het de goude schaar) naai atelier.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |