Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenKleuren saskia wol wibra

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Newbie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Kleuren saskia wol wibra
    Posted: 05 Januari 2010 om 14:17
Ik ben de laatste paar dagen een beetje aan het klungelen met mijn restjes wol en ik vind de Saskia wol van de Wibra best fijn om mee te werken. Maar nu vroeg ik mij dus af, in welke kleuren is deze verkrijgbaar? Ik zou best zelf even naar de Wibra kunnen gaan.. maar dat is een beetje ver voor mij (frankrijk) 

Zelf heb ik nog fel groen, roze, zwart en bruin. Wie vult voor mij het lijstje aan met kleuren?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 05 Januari 2010 om 15:52
Ik heb turquoise, lila, paars, rood, wit, gebroken wit, beige, mosgroen en jeansblauw. Dat zeg ik zomaar uit mijn hoofd, omdat ik die kortgeleden nog gebruikt heb. Als ik op zolder in mijn dozen ga wroeten, heb ik er misschien nog meer. Ze hebben nooit alle kleuren tegelijk, dus als ik wol zie in een leuke kleur, en helemaal als het in de aanbieding is, koop ik er 8 of 10 bollen van.

Heb je familie in Nederland, die het naar je opstuurt? Ze zouden dan een schaartje kunnen meenemen naar de winkel en van alles een heel klein stukje afknippen en later oppplakken en naar je zenden.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
tootjeko View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2010 om 07:32
Ik heb wit, zachtgeel, roze, lichtblauw, donkerblauw, bruin, zwart, muisgrijs, fel roze, mosgroen, lichtgroen, creme, beige, rood, turquoise en oudroze.

Ik ben bij 1 Wibra ook nog nooit alle kleuren tegelijk tegen gekomen.
Daarom heb ik in mijn tas van alle kleurtjes die ik heb, een stukje bij elkaar geknoopt zodat ik altijd weet welke kleurtjes ik wel en niet heb. Ik wandel dan ook overal waar ik kom de Wibra binnen. Dit tot grote ergenis van mijn 13 jarige dochter die daar liever niet gezien wordt

Groetjes Tootje

[IMG]http://i3.photobucket.com/albums/y58/tootjeko/Amigurumi/P28-03-09_1055-1.jpg">
Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2010 om 08:19
je kan er soms een leuke kleur kopen die vervolgens nooit meer komt, dus het is niet echt een stabiele voorraad
Groeten Jacqueline
Back to Top
odette View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2010 om 08:19

Het is heel wisselensd wat ze hebben zelfs per filiaal kan het verschillen volgens mij. Ook zijn veel kleuren vaak maar 1x te verkrijgen het jaar erop of soms nog tijens het zelfde jaar is de kleur net ietsje anders.

Maar inderdaad voor wat de bollen kosten is het herlijk spul. Heb er vaak wat voor mijn dochtertje mee gemaakt en ik moet zeggen het blijft best wel mooi.

Dus als je een kleur koopt moet je zorgen dat je genoeg koopt om er iet smee te maken want je kan het dan niet meer krijgen/vinden daarna.

Nu hebben ze bij mijn wibra groen (beetje erg knal) rood, wit, bruin, licht en donker blauw en ik dacht iets van paars.

Wat ook lekker spul is die bianca van de wibra dat is kleur verlopend en geeft een erg leuk effect bij kleding. Iets duurder (1,99 per bol).

odette
Back to Top
Newbie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 06 Januari 2010 om 10:06

Super bedankt voor alle reacties!!
Ik zal mijn schoonzus eens lief vragen of ze naar een Wibra bij haar in de buurt wil gaan en daar eens wil gaan kijken naar de wol.

Groetjes, Evelien

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns