|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Maenade ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 16 |
![]() Posted: 27 September 2009 om 13:22 |
Hallo allemaal, Ik heb voor mezelf een jurk gebreid (van jessica tromp's pagina met wat aanpassingen in de kraag) en nu wil ik voor mijn dochter van bijna 4 ook graag een winterjurk breien, maar ik kom hiervoor nergens patronen tegen. Weet iemand een leuk patroon voor een jurk in maat 110? |
|
![]() |
|
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
Op de site van drops www.garnstudio.com of op deze site bij patronen
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Hoi Maenade, Via onderstaande link kom je bij 10 pagina's kinder breipatronen http://www.garnstudio.com/lang/nl/category_oversikt.php?kat= 2 Hoop dat je er kunt vinden wat je zoekt. Groetjes Mistig |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Maenade ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 18 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 16 |
![]() |
Hallo Pralientje en Mistig, dank voor het meedenken, maar deze site had ik (uiteraard) al doorgespit en daar zit geen gebreide kinderjurk bij. |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() |
Heb je al garen gekocht zodat je rekening mee moet houden met een bepaalde steekverhouding? Heb je enig idee wat voor jurkje je wilt maken. Ik heb wel boeken liggen met jurkjes/tuniekjes erin. Dus als je iets meer info. geeft wil ik wel zoeken of er iets in maat 110 bijzit. |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Jolanda, nee ik heb nog geen wol gekocht, maar ik wil een knielang jurkje met lange mouwen (misschien iets poffig of uitlopend) en ik denk dat het leuk is als er een streepje of patroontje inzit. Ik wil het redelijk fijn breien (pennen 3 of 4?) niet te grof in ieder geval. Ik koop mijn wol meestal aan de hand van een patroon, nooit bedacht dat het andersom natuurlijk ook kan |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
![]() |
Ik ga proberen of het me lukt om vanavond even voor je te zoeken in mijn boeken. |
|
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23718 |
![]() |
Sandra geeft geregeld een blad uit, Sandra Kids, waarin kinderkleren staan van maat 86 tot tienermaten, naaien, breien en haken. Erg leuke. Toevallig heb ik alleen zomernummers, of mischien is het de bedoeling dat je ze ook in winterse materialen maakt.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |