|
Reageer ![]() |
Autheur | |
marja60 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() Posted: 22 Oktober 2009 om 13:18 |
Hallo, Wie heeft er een patroon van een mouwloos vest voor de wolsoort Venuto.Ik heb zelf wel Bergere boeken maar dan komt de wolniet overeen voor de naalden en toeren.Het patroon moet in de maat 48 zijn. Groetjes,Marja.
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Hoi Marja, heb je hier http://www.garnstudio.com/lang/nl/search.php al eens gekeken ? Heel veel vesten in alle soorten en maten. Groetjes Mistig |
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
marja60 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 16 December 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5 |
![]() |
Hallo , Ik wil je bedanken voor de site die je hebt doorgegeven.Ik heb er zojuist even op gekeken en er staan best wel leuke patronen op,dus ik moet nog even zoeken. Groetjes,Marja. |
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
![]() |
Hoi Marja en als je vragen hebt over een van de patronen, stel ze gerust. Je bent van harte welkom, Groetjes Mistig
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Ha Marja,
Ik ben zelf nu bezig met een patroon van Garnstudio en dat valt niet altijd mee (sommige dingen zijn niet heel duidelijk in het Nederlands vertaald). Ik wil je de tip meegeven om niet zoals ik gelijk te gaan beginnen maar eerst het patroon goed door te lezen. Dat scheelt een boel vraagtekens ![]() ![]() ![]() Groetjes Simone Ps. Laat je ons zien welk patroon je gaat maken? |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |