|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Riaf ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Januari 2007 Status: Offline Points: 2 |
![]() Posted: 20 Januari 2007 om 22:26 |
Hallo, ik ben een beginner in zelfmaakmode. Naar een naaicursus wil ik eigenlijk niet dus zoek ik een website waar ik duidelijke uitleg kan vinden over het maken en inzetten van o.a. tailleband, steekzakken, mouwen enz. Ik kan het niet vinden op het internet (alleen maar adressen waar ik een cursus kan volgen), wie oh wie weet een website waar ik info kan vinden? |
|
![]() |
|
Soesje ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 15 Februari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 234 |
![]() |
Op www.knipmode.nl staat een hoop. Verder kan je eens kijken op www.sancho.nl, daar is ook een groot forum speciaal voor naaisters!
|
|
![]() |
|
Riaf ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 20 Januari 2007 Status: Offline Points: 2 |
![]() |
Hartelijk dank voor je antwoord, dat ik daar zelf niet gekeken heb! Groetjes Riaf |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23720 |
![]() |
Knip, Burda, Margriet, om er een paar te noemen, hebben
allemaal Handboeken voor kledingmaken uitgegeven. Ik kom ze geregeld tegen op kleedjesmarkten. Kijk eens bij sites over tweedehandsboeken. Het maakt niet uit welk boek je koopt, er staat in alles hetzelfde over zakken inzetten etc. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |