Voor de naaldvilters |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Janne Marie ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 15 December 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3141 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Maart 2016 om 08:21 |
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En dat ziet er allemaal zo simpel uit, maar het doen zal wel wat anders zijn.
|
|
|
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Ik vind het er fantastisch uitzien en mijn vingers kriebelen het ook te gaan doen.
Maar de ervaring leert....ik wil altijd te veel dus niet meer doen, ik doe genoeg en laat die vingers maar kriebelen, gaat wel weer over. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Juul ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 20 November 2015 Locatie: tricht Status: Offline Points: 713 |
Dat is nog eens een goeie. Die ga ik onthouden ben alleen bang dat ik ga toegeven aan het kriebelen. Vind alles ook zo leuk en mooi en ik wil ook veel te veel
|
|
http://zeeuwseknutseltante.blogspot.nl/
gr lisette |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() Moet ook kunnen, toegeven aan kriebels. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
heel erg mooi Dankjewel
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |