|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Jeada ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 26 |
![]() Posted: 24 Maart 2007 om 13:12 |
Kan iemand mij helpen aan een haakpatroontje voor aardbeitjes? Ongeveer 2 cm hoog. Graag ook info over dikte van haakgaren en -naald. Alvast bedankt.
|
|
Jeada
|
|
![]() |
|
Syl*** ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
![]() |
Hallo Jeada, Welkom hier, probeer eens te zoeken bij de volgende link, daar staat enorm veel. Hulp bij vertaling of vragen kun je hier dan wel weer krijgen, succes ermee http://www.myhq.com/public/c/r/crochetpoet/ |
|
Groetjes Syl
|
|
![]() |
|
Jeada ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 24 Maart 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 26 |
![]() |
Bedankt hoor. Ik heb zojuist deze link geopend en een aantal sites bekeken. Nog wel niet gevonden wat ik zocht, maar ik blijf volhouden. Er staat inderdaad heel veel op!
Mvg, |
|
Jeada
|
|
![]() |
|
Syl*** ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2042 |
![]() |
Hier stond jammer genoeg geen patroontje bij http://www.wists.com/everyone/crochet/ab06e194b31f8a52130b85 4daaf83f34?offset=0 |
|
Groetjes Syl
|
|
![]() |
|
cormout ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
![]() |
Die zijn leuk!
|
|
![]() |
|
Josl ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
![]() |
Jammer he dat het patroontje er niet bij staat; ze zijn hardstikke leuk!! Joke (josl) |
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Ja dit is echt jammer ze zijn heel leuk.
|
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
cormout ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 734 |
![]() |
Maar dit moeten we toch gemakkelijk na kunnen maken zonder patroon.
Beginnen als bal, en alleen sneller minderen om de puntige onderkant te krijgen? Of zie ik het te simpel? groetjes Cormout |
|
![]() |
|
![]() |
Ja inderdaad, de perfecte aardbei! Ik heb nog geprobeerd om het patroon rechtstreeks aan de maakster te vragen maar kreeg als antwoord dat er geen patroon van bestaat en dat ze ze uit het hoofd maakt. Nou ja, ik kan me ook wel voorstellen dat je zoiets niet prijsgeeft aan Jan en alleman. Ik ga het dus maar zelf proberen.
Maar begin ik nou aan de boven- of de onderkant te haken? Er zullen wel heel wat aardbeitjes sneuvelen voordat er eentje echt AF is. Zonde van de tijd, maar ja... Groet, |
|
Jeada
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Ik heb wel een patroontje van gehaakte hartjes als je dat voegt bij deze van een bal ben je er bijna. Als je het bebben wil laat dan maar iets weten. Line |
|
![]() |
|
![]() |
Ja graag, als je dat zou willen doen. Ik ben nog maar een beginner dus alle patroontjes die een beetje in de buurt komen, zijn welkom.
groetjes, |
|
Jeada
|
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Het is weer geen aardbei maar leg dit bij de hartjes welke ik je gestuurd heb en denk de oortjes weg en we zijn er bijna http://www.crochetville.org/forum/showthread.php?t=27075 Line |
|
![]() |
|
![]() |
Jaa..! Perfect. Dit MOET nu zeker gaan lukken. Ik heb vandaag een en ander geprobeerd, maar het lijkt er nog niet erg op. Ik had ook niet gedacht aan het markeerpunt van een volgende toer. Ik was dus blij met de tip op het muis-patroontje.
Alles uithalen dus en opnieuw beginnen. Ontzettend bedankt hoor en fijn dat je meedenkt. Ik hou je op de hoogte voor wat betreft de aardbei. |
|
Jeada
|
|
![]() |
|
![]() |
Mijn aardbei is af. Het is dus gelukt dankzij jullie hulp. Hij is wel niet volmaakt maar voor een eerste poging ben ik redelijk tevreden. Ik kan een klein meisje op tijd blij maken al had ik liever wat meer tijd gehad om op een aantal te oefenen zodat hij foutloos van de haaknaald was gekomen.
Iedereen bedankt voor de hulp en het meedenken en in het bizonder Line, die me daadwerkelijk aan een heel bruikbaar patroon hielp. |
|
Jeada
|
|
![]() |
|
![]() |
Daarvoor is dit forum zo fijn. Er is meestal altijd iemand die raad weet of die meedenkt. We surfen allemaal regelmatig op zoek naar modelletjes en zo kom ook al eens iets tegen waar een ander naar op zoek is. Line |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |