|
Reageer ![]() |
Autheur | |
roosje315 ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 15 |
![]() Posted: 28 Augustus 2009 om 18:47 |
Hoi allemaal, ik zou graag voor mijn zus armverwarmers breien maar heb totaal geen idee, hoeveel steken ik moet opzetten en hoe ik verder moet..Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast hartelijk dank! xx |
|
![]() |
|
mineke.j ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 November 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 855 |
![]() |
Kijk hier eens http://www.garnstudio.com/index_lang.php |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Je kunt het beste een proeflapje maken en je eigen arm opmeten. Met boordsteek 2/2 sluiten ze in ieder geval mooi aan.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() |
Arm warmers... Zijn dat lange handschoenen of meer een losse mouw??? Ik heb wel weer heerlijk op Garns zitten kwijlen hihihi.
Groetjes Simone |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Als ik ze maak, maak ik een gat voor de duim en soms een apart schachtje voor de duim. Bij de aanzet van de vingers gewoon helemaal open. Anders krijg je "Swiebertje" handschoenen. Je kunt voor de pols minderen, maar met een boordsteek sluiten ze mooi aan. Als je een mouwloos vest in dezelfde wol en kleur maakt, zie je bijna niet dat de mouwen los zitten tot je ze uitdoet als je het warm krijgt. Bij een omslagdoek zijn ze ook lekker, ik heb net snel te warm en dan is dat gemier van vest aan, vest uit zo'n gedoe.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |