Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Vooroorlogse breipatronen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Vooroorlogse breipatronen
    Posted: 15 Augustus 2015 om 23:18
Op de website ''Binnenkieke..in Grootmoeders tijd" kun je vooroorlogse brei patronen vinden. van babykleertjes tot ondergoed voor dames.
Groetjes van Jolly

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 08:17
wat een geweldige site. en die poppen zo mooi
heel erg bedankt voor het delen
oant Sjen
Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 10:17
Leuk, bedankt voor de tip! Ik vind de gehaakte "kindermantel met een kapje" een snoepje!

Ik heb zo ontzettend veel spijt van de grote stapel Burda's en Hema breiboeken die ik ruim 25 jaar geleden zonder enige schroom bij het oud papier heb gezet omdat ik handwerken niet meer leuk vond Cry
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Augustus 2015 om 17:32
de kindermantel met kapje, kan nu ook nog hoor!
en de sokken zonder hiel ook,
de onderbroek en camisole is misschien iets voor carolien, dr zit voor elk wat wils tussen!
Back to Top
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2015 om 09:15
Ik vind het ook een geweldige site, er is zoveel te zien uit vroeger tijden.
De poppen zijn erg mooi en zitten of staan er zo leuk bij met hun spullen.
Het kindermanteltje met kapje ziet er ook zo leuk uit en kan inderdaad nu ook nog.Gewoon heel leuk om regelmatig te bekijken.
Groetjes van Jolly

Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2015 om 10:51
Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Leuk, bedankt voor de tip! Ik vind de gehaakte "kindermantel met een kapje" een snoepje!

Ik heb zo ontzettend veel spijt van de grote stapel Burda's en Hema breiboeken die ik ruim 25 jaar geleden zonder enige schroom bij het oud papier heb gezet omdat ik handwerken niet meer leuk vond Cry

Als je intresse hebt.....ik heb nog 2 Hema Breiboeken en tijdschriften van 25 jaar of ouder.
Ook nog een hele verzameling van 8 mappen met uitleg, patronen ....
van alles staat erin......ontbreekt niets aan.
Ik haak nooit af!

Back to Top
Hulten1 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Hulten1 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Augustus 2015 om 20:32
Originally posted by Marileen Marileen wrote:

Originally posted by Hulten1 Hulten1 wrote:

Als je intresse hebt.....ik heb nog 2 Hema Breiboeken en tijdschriften van 25 jaar of ouder.
Ook nog een hele verzameling van 8 mappen met uitleg, patronen ....
van alles staat erin......ontbreekt niets aan.

Wat een ontzettend lief aanbod Marileen. Hug
Wanneer ik een goede scanner zou hebben en voldoende vrije tijd, zou ik er graag gebruik van maken zodat ik de patronen op het web kon zetten. Maar voorlopig ontbreken beide nog....

Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns