een nieuwe granny uitdaging ?? |
Reageer ![]() |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Maart 2015 om 08:04 |
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2387 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
dat is een prachtige granny! Lijkt me wel een klus om die te maken.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Hij is mooi
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12156 |
ik vind hem mooi zolang het een bloem blijft. Van zogauw het vierkantje er wordt rondgehaakt verliest hij veel van zijn glans.
|
|
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
Je zou de bloemen aan de punten kunnen verbinden. Dan hoeft het vierkantje niet. Of een bloem op je AH tas vastnaaien.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12156 |
Ik ben dus begonnen met zo eneke te maken. Ik heb wel de engelse versie erbij moeten halen omdat de nederlandse niet echt chronologisch verloopt. In het engels is het gemakkelijker te volgen.
En op ravelry zie je er nog en die zijn dan wel weer mooi. Het lag hier waarschijnlijk aan de kleurkeuze dat ik het vierkant errond niet zo mooi vond. |
|
|
|
![]() |
|
Stramien ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 December 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1731 |
leuk idee!
|
|
december2011
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |