Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Haakpatronen voor vesten

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Geotje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geotje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Haakpatronen voor vesten
    Posted: 20 Juli 2014 om 20:40
Misschien hier al eens geplaatst. Maar een heleboel leuke haakpatronen van vesten:
Klik hier
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 20:58
er staan er idd heel mooie tussen. Die gifgroene vind ik de max.
en als je dan bovenaan op patterns klikt, krijg je weer een aantal mooie maar dan dekens. nu alleen nog uitzoeken hoe ik het patroon kan kopieren en opslaan.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 21:32
Zeker mooi! Ik ben zelf niet zo'n haakster, maar kan er denk ik wel iemand heel blij mee maken. Dank je wel, Geotje!
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 21:33
Bep met print screen. Of rechtsklikken-kopiĆ«ren en in Word plakken. Of in een fotoprogramma plakken, kan ook natuurlijk. 

Als ik kan helpen, roep je maar! 
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 21:45
print screen vind ik al veel te moeilijk.
rechtsklikken kopieren en plakken dat lukt me nog maar ik was vergeten een word document te openen. ik wou het op mijn kladblok plakken maar dat ging niet.
maar manlief heeft het al voor me gedaan. (zal gedacht hebben dan is ze weer stil voor een paar weken )
ik vind trouwens dat een toetsenbord niet overzichtelijk is. de letters en de cijfers en de pijltjes dat gaat. maar dan al die ftoetsen met al hun tekeningetjes eronder.
F11 bv. daar staat een ventilator onder. Maar die masjeert bij mij niet. gisteren en eergisteren dikwijls geprobeerd maar ik kreeg geen koelte toegewaaid.
Back to Top
lidy* View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidy* Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 21:49
Haha, een toetsenbord is ook niet logisch. Onze indeling stamt nog uit de tijd van de echte typmachines, met allemaal van die hamertjes die omhoog kwamen als de toetsen werden ingedrukt. Ze hebben toen uitgezocht wat de beste volgorde was voor de hamertjes om omhoog te komen zodat ze niet in elkaar 'verstrikt' konden raken, zeg maar. Dat was dus eerder een volgorde die het typen vertraagde dan een die het versnelde. Smile En met die erfenis zitten we nog steeds, want die indeling is niet meer gewijzigd. Jij hebt trouwens misschien wel een azerty-toetsenbord of ook een qwerty? 
Back to Top
engeline View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer engeline Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 22:07
Bedankt voor die leuke patronen!
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2014 om 22:14
Dank je wel!
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns