Haakpatronen voor vesten |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Geotje ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 08 Februari 2013 Status: Offline Points: 751 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 20 Juli 2014 om 20:40 |
Misschien hier al eens geplaatst. Maar een heleboel leuke haakpatronen van vesten:
Klik hier |
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12156 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er staan er idd heel mooie tussen. Die gifgroene vind ik de max.
en als je dan bovenaan op patterns klikt, krijg je weer een aantal mooie maar dan dekens. nu alleen nog uitzoeken hoe ik het patroon kan kopieren en opslaan. |
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Zeker mooi! Ik ben zelf niet zo'n haakster, maar kan er denk ik wel iemand heel blij mee maken. Dank je wel, Geotje!
|
|
![]() |
|
lidy* ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 03 Mei 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 619 |
Bep met print screen. Of rechtsklikken-kopiƫren en in Word plakken. Of in een fotoprogramma plakken, kan ook natuurlijk.
Als ik kan helpen, roep je maar!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12156 |
print screen vind ik al veel te moeilijk.
rechtsklikken kopieren en plakken dat lukt me nog maar ik was vergeten een word document te openen. ik wou het op mijn kladblok plakken maar dat ging niet. maar manlief heeft het al voor me gedaan. (zal gedacht hebben dan is ze weer stil voor een paar weken ![]() ik vind trouwens dat een toetsenbord niet overzichtelijk is. de letters en de cijfers en de pijltjes dat gaat. maar dan al die ftoetsen met al hun tekeningetjes eronder. F11 bv. daar staat een ventilator onder. Maar die masjeert bij mij niet. gisteren en eergisteren dikwijls geprobeerd maar ik kreeg geen koelte toegewaaid. |
|
![]() |
|
Haha, een toetsenbord is ook niet logisch. Onze indeling stamt nog uit de tijd van de echte typmachines, met allemaal van die hamertjes die omhoog kwamen als de toetsen werden ingedrukt. Ze hebben toen uitgezocht wat de beste volgorde was voor de hamertjes om omhoog te komen zodat ze niet in elkaar 'verstrikt' konden raken, zeg maar. Dat was dus eerder een volgorde die het typen vertraagde dan een die het versnelde.
![]() |
|
![]() |
|
engeline ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Bedankt voor die leuke patronen!
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Dank je wel!
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |