|
Reageer ![]() |
Autheur | |
jean ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 November 2007 Status: Offline Points: 2 |
![]() Posted: 31 Januari 2008 om 17:54 |
Wie heeft er voor mij een naaipatroon voor een kort plooirokje maat 38. Het hoeft niet al te kort te zijn.
|
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Ik zal even voor je zoeken!
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Meia ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4244 |
![]() |
Zelf had ik niks meer maar ik heb wel een site gevonden waar je een patroon kunt bestellen. http://www.naaipatronen.nl/ even bij zoeken plooirok intypen en daar staat een mooi patroon voor 6 euro. Succes! |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
moeder van ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 340 |
![]() |
Ik zal even in wat knipmodes kijken..
|
|
~~~~~~~~~~~~~~
Groeten Debby ~~~~~~~~~~~~~~ |
|
![]() |
|
jean ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 15 November 2007 Status: Offline Points: 2 |
![]() |
dank je wel voor jullie reacties... ik hoop dat iemand een plooirokje kan vinden. Ik vind het best wel prijzig op naaipatronen.nl, maar als er niks anders is ga ik dat denk ik maar proberen
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb een heel jaargang Knip en een paar Burda's doorgewerkt en niets gevonden. Vreemd, want het is toch niet zo iets bizonders? Kijk eens in de bibliotheek, daar kun je mappen met modebladen lenen en je mag het middendeel loshalen, dat heb ik gevraagd.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
6 euro is idd niet goedkoop, en dan de verzendkosten er nog bij. Ik zal nog eens voor je zoeken, ik zag dat ik nog een paar bladen had voor jonge dames. Ik dacht dat het breibladen waren |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik had ook van die combibladen voor breien en naaien, maar die gaven ook geen plooirokjes. Wel strokenrokken. Mijn Knips waren van vorig jaar en mijn Burda's van dit jaar. Van die abonnementen die je bij het Kruidvat kunt kopen voor € 9,99 in december. De Diana's ook van vorig jaar, oudere bladen had ik al weggegeven.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb een gevonden!
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Hè gelukkig, ik vond het zo'n makkelijke vraag en ik kon het niet uitstaan dat ik niks kon vinden.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
|
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Als je de plaatjes opslaat met je rechtermuisknop dan kun je ze als jpg opslaan en als je ze dan opent kun je ze makkelijk even wat groter maken om goed te lezen. Het is ook nog maat 38 zie ik
![]() |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Het is heel moeilijk om naaipatronen te delen. De Raderbladen kan je echt niet inscanen veels te groot en ook kopieren is moeilijk. Hier in belgie kan je een knip ook in de Bib lenen dan kan je de patronen thuis overnemen. Ik weet niet of dit in Nederland in de bib ook kan.
|
|
![]() |
|
![]() |
In Apeldoorn wel.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
Daarom was ik blij dat ik dit patroon vond Breimuis
![]() |
|
All you need is love.
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |