Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenKonijntje

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Oma Marianne View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Konijntje
    Posted: 02 Maart 2008 om 21:55

Lieve mensen,

Ik stel me even voor, ik ben Marianne en Oma van 3 schatten van kleinkinderen. Ik handwerk erg graag maar ben nog niet zo bedreven vandaar het volgende:

In het patroon van het konijntje staat bij de kop naald 70 "brei de 4 steken, brei 9 steken aan de zijkant van de naalden 53/70, brei de laatste 5 steken" bij naald 71 staat soortgelijke tekst. Ik kom er niet helemaal uit, kan iemand me aub helpen ik wil nl. erg graag 3 konijntjes gaan breien.

Groetjes en vast bedankt

Marianne

Marianne
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Maart 2008 om 22:10

Hi Marianne

Bij naald 53 heb je 10 steken, op die 10 steken ben je verder gaan breien, tot naald 70, dus je heb een smal stukje naald 70 is dus 4 steken die brei je dan, ga dan langs dat stukje wat je hebt gebreid 9 steken opnemen langs die zijkant en dan ook die laatste 5 steken meteen breien.Dan naald 71 terug brei je terug 18 steken en dan neem je langs die zijkant ook weer 9 steken op en dan weer die laatste 5 steken er bij breien, je heb dan 32 steken.

Ik hoop dat het zo iets duidelijker voor je is, ik ben er ook mee bezig en hij word erg leuk, vooral het jurkje is geweldig.Ik brei altijd van alles door elkaar begin niet bij het begin, heb het jurkje als eerste gedaan.

Groetjes Lidia

Back to Top
Oma Marianne View Drop Down
Newbie
Newbie

Direct Link To This Post Posted: 03 Maart 2008 om 19:30

Hai Lidia,

Wat fijn dat je me geholpen hebt met mijn konijn probleem en dat helemaal vanuit Down Under.

Ik ben er helemaal uit en kan weer verder breien.

Hartstikke bedankt en good luck!!

Marianne

Marianne
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 04 Maart 2008 om 23:42

Graag gedaan hoor, ik ben ook altijd blij als iemand mij iets uit legt soms is het zo moeilijk in een patroon.

Hoe ver ben je nu met je konijn? ik heb hem af ik wacht nu op het patroon van het hesje, ik heb hem gebreid in een lila jurkje met een paarse rand paarse schoentje en ze krijgt dan ook een paars hesje aan. In welke kleur brei jij hem, althans de kleuren van de kleding dan.

Groetjes Lidia

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns