|
Reageer ![]() |
Autheur | |
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() Posted: 24 Maart 2008 om 20:49 |
ik zou graag een patroontje van een gehaakte haarband hebben. hetgene dat ik heb is een gewoon rect strookje met koordjes aan (patroontje uit Coole Medien) Is wel mooi, maar dus niet wat ik zoek... Eigelijk bedoel ik zo eentje als ons hobbymaatje breimuis heeft gebreid, maar dan een gehaakte... Snappen jullie wat ik bedoel? Zo eentje met een brder gedeelte en smaller of elestiek onderaan... Ik wil het in witte katoen haken voor malki in Sri Lanka, en er een paar mooie bloemen op haken... |
|
![]() |
|
chrisje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 April 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5572 |
![]() |
oeps even bril opzetten, hopelijk lezen jullie tussen de typfouten door...
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Foei,foei,waar is je bril nu voor?ga morgen voor je zoeken,ben er nog nooit een tegengekomen. |
|
![]() |
|
![]() |
haha! lief van je! ik heb ook even zitten kijken, maar alleen die rechte versie... Die zal ook wel leuk zijn, maar omdat het niet voor mezelf is, lijkt een "echte" vorm mij beter te maken omdat ik niet kan laten aanpassen..; kan ze elastiek zelf aanpassen, hé... Het is op 15 januari nieuwjaar in sri lanka, en ik maak een klein wit tasje voor het feest. Ik dacht aan een haarband als extraatje...
|
|
![]() |
|
perlefientje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 259 |
![]() |
Hallo Chrisje, heb ook eens rondgekeken, maar ze zijn inderdaad moeilijk te vinden. Alleen rechte stukken. Dit vond ik wel nog een toffe: ( zijn 3 patronen van lion brand)
Heb nog geen breder wordende band gevonden, maar zal zeker verder zoeken. |
|
![]() |
|
perlefientje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 28 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 259 |
![]() |
http://crochet.about.com/od/headbands/Free_Head_Band_Pattern s.htm Hier staan ook veel haarbanden, als je wat inspiratie wil opdoen |
|
![]() |
|
![]() |
bedankt! ik ga daar eens tussen piepen!
![]() ![]() |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb wel in zo'n 3 suisses boekje Spelen met resten twee dunne haarbanden gevonden, van die hippiedingen, waar je bij het Indiaantje spelen een veer tussen kunt schuiven, verder van die ronde hippiemutsjes die je zonder bol zou kunnen haken. En ik vond zogenaamde voetversiering, dat zijn een soort gehaakte sandaalbovenstukjes, die je bij teenslippers draagt. Vind je die leuk, dan scant Ton ze wel. En dan vond ik ook een boekje van Sandra voor meisjes van maat 86 tot 158 met hoofddoekjes, mutsjes, tasjes, hesjes etc. En ik ken bijna alleen jongetjes of grote meiden, dus ik heb daar weinig emplooi voor. Dus die kan ik je opsturen. Is je vriendin ook zo'n onderdeurtje? Mijn zoon had een Philippijns vriendinnetje, dat anderhalve kop kleiner was dan ik, die toch nog 1.56 meet.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
bij mijn patronen heb ik niets gevonden.
![]() |
|
![]() |
|
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
Hoi chrisje, dit is ook een leuke en geen rechte http://ibrakeforyarnpatterns.blogspot.com/2006/04/lacey-not- so-lacey-headband.html Dit is de foto http://www.flickr.com/photos/13559715@N04/2325449389 en dit is de uitleg http://crochetme.com/patterns/quick-winter-headband/ Deze is gebreid maar de bloem is gehaakt http://docs.google.com/View?docid=dcwpfnqp_8fcgbct2b |
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Volgens mij heb ik er een gezien bij drops design. Had hem al uitgeprint voor mijn dochter, maar kan het kreng niet terug vinden |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
ja, is een onderdeurtje, hihi! maar hier thuis mijn oudste ook, hoor! Die haalt niet eens 1.50 en ze is 15... Lijkt me een leuk boekje magtelt! ook bedankt breimuis, is weer een ideetje extra! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik groeide door tot ik over de 20 was, met halve centimeters, nooit een groeischeut, dus ook geen groeipijn. En je komt een eind met overal huishoudtrapjes, als je eenmaal eigen baas bent. En voeger thuis blaatte ik altijd als ik ergens niet bij kon, dan kwam lange broer me helpen.
Het boekje komt eraan. |
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
breimuis, de eerste link (de roze haarband) is heel mooi..; Ik hoop dat ik het patroontje snap...
![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ik heb voor een hoelapopje ooit een haarband gemaakt met diverse bloemetjes, met een knoopsgat in de band en knoopjes aan de bloemetjes. Maar die pop klaagde natuurlijk niet als haar haren ertussen kwamen.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE=Magtelt]Ik heb voor een hoelapopje ooit een haarband gemaakt met diverse bloemetjes, met een knoopsgat in de band en knoopjes aan de bloemetjes. Maar die pop klaagde natuurlijk niet als haar haren ertussen kwamen.[/QUOTE hihi! dat is dan weer een makkelijke klant, hé! |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |