Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenvierkante haakringen

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2008 om 10:45

Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Nou, een tasje voor Chrisje is altijd leuk, heb je nog van die blauwe wol over van het jurkje? Kun je een mooi streepjestasje breien. Van die ringen kun je misschien ook een wagenhanger maken, aan elke ring een piepklein knuffeltje hangen. Of zelfs binnenin de ring.

Dat van dat tasje met streepjes is inderdaad een leuk idee. Dank voor de tip

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
Dikky View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 27 Juni 2008 om 20:12

Ilona,

Heb voor je een patroontje gevonden van een beursje en een lampenkap. Beiden in de oude doos bij mij achterin de boekenkast. En ook weer gebruiken ze ronde ringen. Dus niet de vierkante zoals jij hebt.
Wat wel leuk is, bij het beursje laten ze zien hoe je de ringen aan elkaar kunt haken met vasten.
Als je interesse hebt zal ik ze inscannen en naar je toe zenden.

Groetjes,
Dorine
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 28 Juni 2008 om 08:14
Originally posted by Dikky Dikky wrote:

Ilona,

Heb voor je een patroontje gevonden van een beursje en een lampenkap. Beiden in de oude doos bij mij achterin de boekenkast. En ook weer gebruiken ze ronde ringen. Dus niet de vierkante zoals jij hebt.
Wat wel leuk is, bij het beursje laten ze zien hoe je de ringen aan elkaar kunt haken met vasten.
Als je interesse hebt zal ik ze inscannen en naar je toe zenden.

Dorine, bedankt voor al het zoeken. Naar het beursje en de lampenkap ben ik wel benieuwd. Magtelt heeft me al wat info gestuurd over de haaktechnieken. Dus als je een keertje tijd hebt, mag je de rest zeker naar me toesturen.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2008 om 11:08

Hoi Ilona,

Kun je de haakringen ook niet gebruiken als scharnier / aanhechten van een schouderband aan een tasje? Dan zou je 3 zijden kunnen "behaken", de zijde die leeg is gebruiken om de band aan vast te maken en de tegenoverliggende (behaakte) zijde vast zetten aan de tas.

Volgens mij lijkt dit nu onzin als ik het opschrijf, mar het beeld dat ik in mij hoofd is  is heel leuk hoor .....

Marjolein
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 30 Juni 2008 om 11:43
Originally posted by marjolein24 marjolein24 wrote:

Hoi Ilona,

Kun je de haakringen ook niet gebruiken als scharnier / aanhechten van een schouderband aan een tasje? Dan zou je 3 zijden kunnen "behaken", de zijde die leeg is gebruiken om de band aan vast te maken en de tegenoverliggende (behaakte) zijde vast zetten aan de tas.

Volgens mij lijkt dit nu onzin als ik het opschrijf, mar het beeld dat ik in mij hoofd is  is heel leuk hoor .....

ik denk het inderdaad wel. Maar het idee van een ringenrand midden in een truitje voor Jennifer bijvoorbeeld, klinkt ook heel leuk.

Ik ga er wel uitkomen. Nu nog eerst aan de slag met al die andere projectjes die nog wachten

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.297 seconden.
Lang Yarns