|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Guests ![]() Guest Group ![]() |
![]() Posted: 28 Oktober 2010 om 21:35 |
Gevonden:
![]() HIER kun je de tientallen patronen downloaden in een .rar bestand wat na uitpakken 1 PDF bestand is. Engels-talig. MOOI Veel plezier met de patroontjes. |
|
![]() |
|
Judy ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1614 |
![]() |
zijn erg mooi. Jammer dat ik geen win.rar. heb.
|
|
groetjes,
geniet en leef in het hier en nu. |
|
![]() |
|
![]() |
Winrar is gratis en HIER te downloaden.
Installatie is heel simpel de werking wijst vanzelf. Voor privégebruik geen licentie nodig! |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
Maar daar download je toch het volledige boek? Niet dat ik daar problemen mee heb hoor, maar ik geloof niet dat we dat hier op het forum open mogen uitwisselen.
|
|
![]() |
|
![]() |
Geen idee of dat een boek is, maar dan zie ik wel héél erg veel gescande 'dingen' voorbij schieten hier?
Dat schijnt dus geen probleem te zijn ![]() |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
![]() |
Ja af en toe snap ik ook niet helemaal wat wel en niet oogluikend wordt toegestaan Margreet. Maar ik heb ook eens een link geplaatst naar waar je een rar kon downloaden en dat mocht dus niet omdat het een compleet boek was. Vandaar dat ik je even waarschuwde dat als het een compleet boek is je het wnl niet hier mag plaatsten.
|
|
![]() |
|
![]() |
Oh oké Naemi, nou ik kwam de square's al surfend op het internet open en bloot ergens tegen en ik dacht gelijk aan ons kluppie
![]() Ik hoor het dan wel van hogerhand (liever niet natuurlijk), maar dan vind ik ook ... allemaal wèl of allemaal nièt ![]() Denk niet dat het een probleem is gezien het feit wát hier allemaal geplaatst wordt ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Ik hoop ook dat het geen problemen geeft Margreet. Maar er is echt een heleboel open en bloot online te vinden wat niet aan de copyright regels voldoet.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |