|
Reageer ![]() |
Autheur | |
carineke ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 10 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1 |
![]() Posted: 10 Augustus 2008 om 14:17 |
Wie kan er mij patronen bezorgen van haakwerkjes in crochet met religieus motief. Vb motief met korenharen, motief met duiven, motief met bekers/kelken Mijn tante maakt haakt altaardoekjes voor de kerk van haar parochie. Dank bij voorbaat voor jullie reactie.
|
|
Carineke
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik kan je het "Hemels handwerkboek" van Cantecleer opsturen, dat staat vol haakmotieven in filet (niet mijn pakkie-an)haakwerk. Geef je adres maar in een PM als je het wilt hebben voor je tante.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Petra T. ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 737 |
![]() |
Via deze link vind je er een heleboel.
Wel in het engels. |
|
Geduld kun je oefenen.
www.petriek.blogspot.com |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Het is vanmiddag gepost, dus over een klein weekje is het in jouw bezit.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
![]() |
hoi carinke,zou je je voortaan willen voor stellen en niet gelijk om patronen willen gillen,groetjes diana.dit doe ik omdat iemand vroeg om borduurpatroontjes en vervolgens niet meer terug komt op de site.
|
|
![]() |
|
![]() |
Misschien is Carine helemaal niet zo'n handwerkster.Ze vroeg patroontjes voor haar tante.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Koningsdochter ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
![]() |
Ik begrijp je wel hoor Diana, het is soms best lastig dat je met elkaar aan het zoeken en aan het werk bent voor iemand en er vervolgens nooit iets van terug hoort of ziet. Dus Carineke, als je tante klaar is willen wij ze zo graag zien op de site. Mag dat? (t is hier altijd heel gezellig hoor. een reuze leuk forum.)
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
![]() |
nou voor een tijdje terug vroeg iemand borduurpatronen met religie,heel veel opgestuurd en je hoort niks meer van ze,nog geen dank je wel,groetjes van een teleurgestelde diana.
|
|
![]() |
|
![]() |
Diana, ik begrijp je wel, ik heb een stapel kopiëen liggen, waarvoor ik speciaal naar de supermarkt moest, maar het adres kwam nooit door. Ik heb een tijdschrift met kinderjurkjes aangeboden, lag klaar, nooit meer wat gehoord. Maar aan de andere kant zoveel leuke reacties, dat ik gewoon doorga.
|
|
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |