|
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kelly ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1200 |
![]() Posted: 18 Augustus 2008 om 20:24 |
Hoi.. Ik durf het bijna niet te zeggen.. mr ik reken stiekem nog eens op jullie hulp Nu de trouwjurk van Barbie af is, moet Ken z'n mooi pak ook aankrijgen.. mr nog mr net begonnen al een probleem Heb al op verschillende sites gezocht voor de nederlandse vertaling, mr vind niets.. Dit staat er: K to last 5, tipy. tipy = turn & loop yarn to avoid making a whole. Turn, slip 1 st on right hand ndl to left hand ndl, take yarn between next st on right hand ndl and slipped st, slip st back to right hand ndl from left hand ndl. Alvast ontzettend bedankt! |
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
boek ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 23 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4896 |
![]() |
waarom moeilijk van engels heb ik geen kaas gegeten |
|
<a rel=nofollow href="http://www.funpagina.eu">
![]() |
|
![]() |
|
Kelly ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 29 Oktober 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1200 |
![]() |
Hoi Tineke, daar ben ik eerst gaan kijken, mr hier vind ik niet het soort kostuum dat het moet zijn Dus hopelijk kan toch iemand mij verder helpen..
|
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
naald breien,tot de laatste 5 steken,keren,dan 1 steek van de rechternld,naar de linkernld. overhalen,draad tussen de nld,naar achter,dan de afgehaalde steek,terug van de linker naar de rechternld,draad naar voor en verder breien.Ik heb gekeerd bij een rechte naald,dus de steek afgehaald aan de averechte kant. hoop dat je het snapt. succes |
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Corry, Dank je voor je reactie! ik heb het gelijk geprobeerd.. maar kan het zijn dat ik nog eens een moet keren en enkel de laatste 5 steken dan verder brei? Anders krijg ik een gat en dat kan niet de bedoeling zijn denk ik.. |
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
ken het patroon niet,maar het lijkt mij dat je niet zomaar in een naald twee keer moet keren,dat heeft geen nut.Ik heb het opgeschreven zoals ik het uitgeprobeerd heb,en kreeg geen gat.het belangrijkste is die draad,tussen die steken naar achter en later weer naar voor,zo voorkom je juist het gaatje.Je ziet dan aan de gladde kant een overdwars lusje. Ik kan het niet anders uitleggen,hoop dat je er uitkomt. |
|
![]() |
|
winter61beer ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
![]() |
hoi kelly,ze zijn naar je opgestuurd,veel plezier ermee,groetjes van diana.
|
|
![]() |
|
![]() |
Dank je Diana.. je hebt een pm..
|
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
Hoi Kelly, Bij www.freepatterns.com staat ook een bruidspaar, misschien heb je er wat aan. Groeten Creaans. |
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Hoi Creaans, het zou gebreid moeten zijn en niet gehaakt.. toch bedankt..
|
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Er bestaat een boekje Modepop op avontuur of Pop op modeavontuur zoiets, ik dacht dat Renske dat verkoopt. Volgens mij zijn dat genaaide kleren. En als er op Marktplaats oude poppenburda's te koop staan, kun je vragen of er Barbie- en Kenpatronen in staan. Daarin staan genaaide en gebreide en gehaakte kleren. Er bestan ook speciale brei en haakboekjes over barbie en Ken, van Diana of Sabrina of Patricia.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
![]() |
hoi Magtelt, Dank je voor de tips.. mr m'n pak voor Ken is bijna af.. maar ga het zeker in m'n achterhoofd houden..
|
|
Groetjes Kelly
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Er staat een Barbiebrei- en haakboek op Marktplaats. Ik dacht van Patricia.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |