|
Reageer ![]() |
Autheur | ||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() Posted: 02 September 2008 om 18:32 |
|
Ik heb een vraag,er is een methode om steken op te zetten,met een extra draad,die haal je er later uit,dan kan je aan de onderkant zo verder breien en heb je geen opzetrand.Ik kan het niet vinden,is er iemand die weet hoe dat moet of waar ik het kan vinden? |
||
![]() |
||
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() |
|
Volgens mij is er een topic over geweest.... wacht ik zal het even proberen op te zoeken.....
|
||
Groetjes
![]() |
||
![]() |
||
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
|
Sorry, ik had er zelfs nog nooit van gehoord. Als je antwoord krijgt heb ik ook direct weer wat geleerd. Ik heb wel gelezen met eerst een aantal lossen haken en daar dan weer de steken van opzetten. |
||
Groetjes Catharina
![]() |
||
![]() |
||
Tinkerbel ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 12 Juli 2008 Status: Offline Points: 758 |
![]() |
|
Gevonden.... er staat ook een link in dit topic met (ik geloof 7) verschillende manieren van opzetten...... Hoop dat je er wat aan hebt? |
||
Groetjes
![]() |
||
![]() |
||
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
|
geweldig,heb het meteen bij favorieten gezet,ga binnenkort weer met naald en draad achter de pc. dank je wel. |
||
![]() |
||
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
|
Zeker geweldig.Ze staan nu ook bij mijn favorieten!!!! |
||
Groetjes Catharina
![]() |
||
![]() |
||
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
|
Corry, ik wou al gillen provisional cast on, maar goed je hebt inmiddels 7 manieren van opzetten waaronder deze zag ik. |
||
Groetjes,
Dorine |
||
![]() |
||
![]() |
|
ik was de naam kwijt,heb er ooit naar gekeken,maar was het echt kwijt,handig voor de deken straks. |
||
![]() |
||
Dikky ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 November 2007 Status: Offline Points: 2403 |
![]() |
|
Dus je wil toch nog repen gaan breien in plaats van blokken. Ik ben benieuwd hoe je dat gaat doen. |
||
Groetjes,
Dorine |
||
![]() |
||
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() |
|
Ik heb de provisional cast on gebruikt voor de zetor. Eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Ik denk dat ik voor de deken als ik de moed heb gewoon twee blokken tegelijk brei op de rondbreinaald via magic loop of zo. Moet volgens mij toch lukken.
Ik zal trouwens hier ook een topic openen voor deze deken. |
||
Groetjes,
Ilona. |
||
![]() |
||
marjolein24 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 15 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 642 |
![]() |
|
Okeeeeeeee, dit is echt chinees voor mij hoor Ik blijf lekker haken! |
||
Marjolein
|
||
![]() |
||
Breimuis ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Januari 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2277 |
![]() |
|
Niet te hard van stapel lopen want er is nog een achste manier. The crochet cast on. Deze wordt gebruikt om langs twee kanten te breien http://www.knittingatknoon.com/ProvCaston.mpg Ik ken hem van het breien vanaf de teen de uitleg die ik heb is dan ook van een teen maar je kunt het ook op ander breiwerken toepassen. |
||
![]() |
||
![]() |
|
die is makkelijk,dank je wel!!
![]() |
||
![]() |
||
pralientje ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 23 Mei 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 14072 |
![]() |
|
Ik heb het al vroeger eens geprobeerd en toen lukte het me niet .Als ik tijd heb zal ik het eens proberen zoals ze het op de site laten zien
![]() |
||
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |