|
Reageer ![]() |
Autheur | |
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() Posted: 19 Augustus 2008 om 22:51 |
http://www.hobbydoos.nl/winkel/producten/durable-glanskatoen -no8.asp Is dit garen geschikt om een gordijntje (bv in filet) van te haken? En is het geschikt voor haaknaald 2,5/3?
|
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
Ja hoor,ik heb vroeger heel wat gordijnen met dit garen gehaakt.
|
|
![]() |
|
catharina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 20 December 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4453 |
![]() |
Zeker weten!!!!!!!!!!! Brei er nu ook mijn breirol van.De gordijntjes liggen allemaal in de kast
![]() |
|
Groetjes Catharina
![]() |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Net een aantal bolletjes besteld om een gordijntje voor in de slaapkamer te haken. Had van dat plakspul op het raam (tegen de inkijk) maar ik was het zat en had wel zin in een leuk gordijntje. Mijn moeder had nog een leuk boekje liggen (sfeer en romantiek in uw interieur met durable katoen). Vroeger had ik in mijn slaapkamer bij mij ouders ook een gehaakt gordijntje en ik wil nu de zelfde gaan maken....nostalgie. Die was alleen ecru en deze wordt wit (renske heeft volgens mij alleen wit). Maar staat vast lekker fris, kan het altijd nog verven als het te wit blijkt te zijn. |
|
![]() |
|
Corry R ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
![]() |
leuk ,ik ken het boekje,heb zelf ook nog wat oude liggen.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |