|
Reageer ![]() |
Autheur | |
grootkoerkamp ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 457 |
![]() Posted: 25 September 2008 om 17:26 |
hoi hobby dozen wie kan mij helpen aan een patroon voor sokken op twe pennen het is voor schapenwolen voor pen 3-4 mijn zus in roeminiene had wol gekregen maar had gen patroon voor twee pennen . wie kan ons helpen , grtj ineke
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() |
sorry maar daar kan ik je niet aan helpen. ik wist niet eens dat dat bestond. moet je die dan aan elkaar naaien? dan krijg je toch en naad. dat lijkt mij niet lekker zitten.
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
Jenlon ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Augustus 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1080 |
![]() |
Ik weet niet of ze twee rondbreinaalden heeft.... want dat kan ook. Dan brei je twee sokken tegelijkertijd op twee rondbreinaalden.
Maar sokken op twee naalden, dat heb ik nog niet eerder gehoord. |
|
Groetjes,
Ilona. |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik zal eens in mijn oude boekjes gaan kijken, want er staat me vaag iets bij, dat ik dat heb gezien. In een Mon Tricotboekje. Zwart wit. Het zag eruit als een opengeknipte sok. Als er vanavond voetbal op de buis is, heb ik alle tijd om te graven.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Pallas ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 12 Januari 2007 Status: Offline Points: 302 |
![]() |
op Knitty staat er eentje: http://knitty.com/ISSUEfall06/PATTsoxon2stix.html maar die is dus wel in het Engels. Ik zoek nog even verder, volgens mij ben ik hem namelijk ook wel eens in het Nederlands tegengekomen... Edit: Edit2: |
|
groetjes,
Marij |
|
![]() |
|
rita_1709 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 15 Juni 2007 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 4454 |
![]() |
Hallo Ineke, Heb je een patroontje doorgestuurd.
|
|
Groetjes,
Rita. Bloemen zijn om mooi te zijn.. Mensen zijn om goed te zijn !! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb me een rotje gezocht, maar het betreffende boek niet gevonden. Het heet "Nog beter breien en haken" van Mon Tricot. Ik moet het uitgeleend hebben, want ik weet zeker dat ik het had. Er stonden mooie stola's in.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
grootkoerkamp ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 457 |
![]() |
hoi hobby dozen bedankt voor het reageren ik heb de linken door gestuurt kan ze zoeken maar ze was er wel blj me bedankt ineke
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |