Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

blog

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: blog
    Posted: 14 Mei 2013 om 12:29
Ben even bezig geweest met mijn blog, ben pas begonnen met een blog nl. en nog een leek wat dat betreft, maar het begint er aardig uit te zien dacht ik. Als er op/aanmerkingen zijn hoor ik die graag.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 13:49
Originally posted by MG Jewelry MG Jewelry wrote:

Ben even bezig geweest met mijn blog, ben pas begonnen met een blog nl. en nog een leek wat dat betreft, maar het begint er aardig uit te zien dacht ik. Als er op/aanmerkingen zijn hoor ik die graag.

Ik heb me afgelopen weekend al op je blog geabonneerd via Bloglovin, ik vind je blog er leuk uit zien!

Tip: misschien kun je een button van Bloglovin toevoegen aan de rechterbalk op je website zodat mensen zich makkelijker op je blog kunnen abonneren? 

Ik heb zelf 4 websites gemaakt/gebouwd, als je hulp nodig hebt, geef maar een gil!
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 14:20
Originally posted by Sandrabreit Sandrabreit wrote:

Ik heb me afgelopen weekend al op je blog geabonneerd via Bloglovin, ik vind je blog er leuk uit zien!

Tip: misschien kun je een button van Bloglovin toevoegen aan de rechterbalk op je website zodat mensen zich makkelijker op je blog kunnen abonneren? 

Ik heb zelf 4 websites gemaakt/gebouwd, als je hulp nodig hebt, geef maar een gil!

Okay, top!
maar waar vind ik die button?
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 14:31

Originally posted by Sandrabreit Sandrabreit wrote:

Okay, top!
maar waar vind ik die button?

Bedoel je dit, rechts bovenin, aanmelden bij?
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Mei 2013 om 18:18
Ik volg je blog ook via bloglovin (dankzij Sandrabreit )
Leuk blog en mooie projecten heb je gemaakt.

Ben benieuwd naar je volgende haaksels.
Back to Top
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Mei 2013 om 14:28
O wat leuk zeg, ben best een beetje trots zo, Embarrassed
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.282 seconden.
Lang Yarns