|
Reageer ![]() |
Autheur | |
S.Williams ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 14 December 2008 Status: Offline Points: 2 |
![]() Posted: 14 December 2008 om 17:04 |
Hallo,
zie hier een voorbeeld http://www.polyvore.com/cgi/img-thing?.out=jpg&size=l&am p;tid=1461257 Zou dat kunnen ?
Groetjes
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Ik heb hier geen ervaring mee, maar ik zou je aanraden het eerst met een oude of goedkope lap te proberen. Het ziet er simpel uit, maar hij moet wel blijven zitten en niet afzakken.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
amandel ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
![]() |
Misschien heb je hier al gekeken? maar toch even de link naar naaipatronen, groetjes irene |
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
![]() |
|
S.Williams ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 14 December 2008 Status: Offline Points: 2 |
![]() |
Hallo,
Ja ik heb daar al tussen gekeken maar niet gevonden wat ik wou. WEL andere leuke dongen
Is het mogelijk dat als ik die jurk probeer na te maken op me pop. En hem dan naai terwijl het nog steeds op de pop zit.
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23723 |
![]() |
Of een ingebouwde beha.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
odette ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 April 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3080 |
![]() |
Je kan best wel een jurk maken op de paspop, maar ik denk dat je daar toch wel een beetje feeling voor moet hebben. Ik kan best wel goed naaien maar zou niet zomaar zonder patroon een jurk op een paspop kunnen maken. Als je snel een mooi jurk kan je heb denk ik heb beste gewoon in de winkel kopen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |